site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
मलाई बिहे गर्छु भन्ने केटाहरूको आँटै छैन
Sarbottam CementSarbottam Cement

विजेता


झमझम पानीले रुझेको साँझ उनी इन्द्रेणीझैं चहकिलो मुद्रामा थापाथलीस्थित ‘बाह्रखरी’को कार्यालयमा देखा परिन् । उनको सौन्दर्यले प्रायःलाई भुत्तुक्कै बनाउँछ । म असम्पृक्त बस्न सक्थिनँ, उनको सौन्दर्य र ‘मेकअप सेन्स’ले मलाई पनि ‘कम्प्लेक्स’ भएकै हो । सुन्दरमात्रै होइन, उनी सरल र उत्तिकै बौद्धिक पनि । तेस्रोलिंगी ‘रोलमोडल’ र अभियन्ता भूमिका श्रेष्ठसँग वार्तालापको लागि समय र परिस्थिति मिलाउँदै तीन साता बितिसकेको थियो । उनी तेस्रोलिंगीहरूको हक–अधिकारको अभियानकै क्रममा देशबाहिर थिइन् । फर्केलगत्तै हामीसँग अन्तर्वार्ताका लागि राजी भइन् । यद्यपि उनको परिचय यत्तिमा मात्रै सीमित छैन, उनी नेपाली कांग्रेसमा पनि आबद्ध छिन् । ‘ब्लु डायमन्ड सोसाइटी’की इभेन्ट म्यानेजर भूमिकाले सन् २००७ मा नेपालबाट ‘मिस पिंक’को उपाधिसमेत हासिल गरिसकेकी छन् । सभासदको प्रत्यासीसमेत भइसकेकी भूमिका यतिबेला अभिनयमा पनि उत्तिकै सक्रिय हुन् थालेकी छन् । उनले ट्रान्सजेन्डर, थर्डजेन्डर अधिकारका लागि समेत वकालत गर्दै आएकी छन् । चाँडै नै उनको आत्मकथा (अटोबायोग्राफी) पनि आउँदैछ ।

नेपालमा तेस्रोलिंगी अर्थात थर्डजेन्डरलाई अझै पनि समाजिक रूपमा पूर्णतः स्वीकार गरिसकिएको अवस्था छैन । आम मानिसले पनि तेस्रो लिंगीको सही परिभाषा बुझ्न सकेका छैनन् । अझ राष्ट्रिय स्तरमा समेत तेस्रोलिंगीलाई अवसर र अधिकारबाट बञ्चित गरिएको छ, जसको विरुद्धमा तेस्रोलिंगीहरू अझै आन्दोलित छन् । त्यो आन्दोलनमा भूमिका पनि अग्रपंक्तिमै रहन्छिन् । उनै भूमिकासँग पहिचानको मुद्दा, हकअधिकार र चुनौतीको सन्दर्भमा गरिएको कुराकानी:

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

नेपालको सन्दर्भमा आम मानिसले तेस्रोलिंगीलाई कसरी बुझिरहेका छन् ?
अहिले समाजमा तेस्रोलिंगीलाई हेर्ने दृष्टिकोण र विचार सकारात्मक भइसकेको छैन । यद्यपि विगतको भन्दा फरक र फराकिलो भएको छ । पहिले तेस्रोलिंगी समुदाय, थर्डजेन्डर अथवा ट्रान्सजेन्डर भन्नेबित्तिकै घरपरिवार र समाजमा वा बाटो हिँड्ने प्रत्येक व्यक्ति हामीलाई छक्का, हिजडा र नपुंशक भनेर छिःछिः र दुरदुर गर्थे, भेदभाव गरिन्थ्यो । अहिले भने समाजिक रूपमा केही परिवर्तन भएको छ । समाजले केही हदसम्म स्वीकार गरेको छ । घरपरिवारले पनि सहज रूपमा स्वीकार्ने, बुझ्ने क्रम बढेको छ । पहिले स्कुल, कलेजहरूमा समेत भेदभाव र विभेद गर्ने स्थिति थियो, अहिले ‘हाम्रो थर्डजेन्डर समुदायका साथीहरू हुन्’ भन्दै समान व्यवहार गर्ने र सम्मान दिने सकारात्मक अवस्था छ । तर, यति पूर्ण छैन । केही परिवर्तन आएको हो, सम्पूर्ण होइन । हामीलाई यौनिक तथा लैंगिक अल्पसंख्यक भनिन्छ, त्योभित्र चाहिँ समलिंगी महिला–पुरुष, दुईलिंगी, अन्तरलिंगी र तेस्रोलिंगी पर्छन् तर आम मान्छेको बुझाइमा थर्डजेन्डरभित्र सबै पर्छ, त्योचाहिँ गलत बुझाइ हो ।

सामान्य रुपमा कसरी बुझाउन सकिन्छ त ?
सामान्यतया बुझ्दा चाहिँ जन्मिँदा कोही छोरा भएर वा छोरी भएर जन्मेका हुन्छन् । तर, हुर्किंदै जाँदा कुनै छोराको इच्छा, चाहना र अनुभूतिहरू महिलाको जस्तो हुन जान्छ भने छोरीमा पुरुषका गुण देखिन्छन् । त्यसलाई बुझाउन हामी स्वयं उभिइदिनु पर्छ, तस्बिर आफैं बोले जस्तो गरी । यसलाई फरक लैंगिक पहिचान भनेर बुझ्न सकिन्छ ।

Global Ime bank

तपाईंलाई तेस्रोलिंगीको मोडल भन्छन्, अभियानै चलाएको पनि डेढ दशक बित्यो, अझै पनि किन सबैले बुझ्न सकेनन् ?
केही हदसम्म पहिचान गराइएको हो । मेरो आफ्नै कुरा गर्दा पनि म ७ वर्षको हुँदा जस्तो प्रकारको समस्या र मानसिक यातना भोगेको थिएँ, त्यस्तो अवस्था अहिले भोग्नु परेको छैन । अहिले म एकदमै सम्मानजनक रूपमा बाँच्न पाएकी छु । अर्को जन्ममा पनि यही पहिचान दिइयोस् भन्ने कामना छ । हुन त नबुझेकाले वा गल्तीले गर्दा अझै पनि कतिपय ठाउँमा समस्या छ तर तुलनात्मक रूपमा भने सम्मान दिने गर्छन्, खासै हिंसा भोग्नु परेको छैन । स्पष्ट रूपमा भन्नु पर्दा हामीले अहिलेसम्म जे–जति समस्या भोग्यौं, त्योचाहिँ आउने पिँढीले भोग्नुपर्ने छैन । तर, सबै ठाउँमा भने बुझाउन सकिएन । समाजमा हेर्ने दृष्टिकोण सबैको फरक–फरक भएजस्तै हाम्रो पहिचानको सबालमा समेत सबैमा चेतना जगाउन सकिएको छैन ।

आफ्नो बारे बुझाउन नसक्नु तपाईंहरूकै कमजोरी हैन र ?
समाजमा चार किसीमका मानिसको बसोबास छ, एउटा बुझने, एउटा नबुझने, एउटा बुझेर बुझ पचाउने र बुझनै नचाहने । यही मासिनको बीच हामी बसीरहेका छौं । अर्थात बुझ्नेले बुझ्छन्, तर नबुझने, अबुझ भइदिने र बुझनै नचाहने व्यक्तिबाट हामीलाई समस्या छ । हाम्रो तर्फबाट कुनै कमीकमजोरी छ जस्तो मलाई लाग्दैन  । किनभने २००१ मा हाम्रो संस्था ब्लुडाइमण्ड सोसाइटीको स्थापना भएपछि ०१७ सम्म आइपुग्दा ठुलो फड्को मारेको हो । अहिले नयाँ संविधानमा हाम्रो हकअधिकार समेटिएको अवस्था छ । अझ दक्षिण एलियाली देशहरूमा तेस्रोलिंगीको सवालमा नेपाल एकदमै अगाडि छ । विश्वमै तेस्रोलिंगी वा समलंगीको अधिकारको लागि कुरा गर्दा उदाहरणको रूपमा नेपाललाई लिने गरिएको छ । हामी कुनै कार्य गर्न चुकेका छैनौं तर मुख्य समस्या भनेको राष्ट्रले जसरी हामीलाई सम्बोधन गर्न सक्नुपथ्र्यो, त्यसरी गर्न सकेको छैन । कानुन, समावेशी, मानवताको कुरामा सरकारले उल्लेख गरेको छैन ।

कस्तो अपेक्षा थियो सरकारसँग ?
सरकारी नोकरीमा कोही तेस्रोलिंगी वा समलिंगी कार्यरत छ भनेर तपाईंले सुन्नु भएको छ ? हामीलाई अवसरको खाँचो छ, अवसरको सवालमा हामीलाई नजरअन्दाज गरिन्छ । बालशोषण, गरिबी निवारणजस्तै समलिंगी, तेस्रोलिंगीको अधिकारका लागि पनि त्यस्तै कार्यक्रमहरू सञ्चालन गरिदिए गाउँ–गाँउमा र ठाउँ–ठाउँमा पुग्न सकिन्छ, हामी सबल हुन्छौं । मान्छेमा जनचेतना जगाउन सकिन्छ । तर, हामी सरकारबाटै उपेक्षित बनाइएका छौं ।

तेस्रोलिंगीका सम्बन्धमा पहिचान र अधिकारका के–कस्ता मुख्य मुद्दाहरू छन् ?
जति पनि अधिकार र विभेदका कुराहरू आउँछन्, त्यो घरबाटै सुरु हुन्छ । घरपरिवारले स्वीकार्नुपर्‍यो, समाजिक स्थापनाका लागि हामी लडिरहेका छौं, समाजले बुझनुपर्‍यो, स्वीकार्नुप¥यो । तेस्रोलिंगीको मुख्य मुद्दा नागरिकता हो । पहिले महिला र पुरुषको मात्रै नागरिकता हुन्थ्यो भने हामीले अहिले ‘अन्य’ भनेर नागरिकता पाइरहेका छौं । पासपोर्ट पनि दिन थालिसक्यो, त्योचाहिँ एकदमै उदाहरणीय काम हो ।

त्यसो भए समस्या कहाँ भयो त ?
हामीले ‘अन्य’ भनेर नागरिकता लिन त पायौं तर नामले गर्दा समस्या उत्पन्न भयो । पहिले मैले नागरिकता लिँदा पुरुषको नाम थियो, अहिले ‘अन्य’ भनेर नागरिकता लिँदा म भूमिका श्रेष्ठकै नामबाट नागरिकता चाहन्छु तर हाम्रो देशको नागरिकता ऐनमा नाम परिवर्तन गर्न नपाइने रहेछ । मैले ‘अन्य’ भनेर नागरिकता लिए पनि त्यसमा पुरुषकै नाम छ । यसले कति ठूलो समस्या भयो भने म तेस्रोलिंगीको तर्फबाट सभासदको लागि मनोनीत भएर पनि मेरो नागरिकतामा पुरुषको नाम र ढाकाटोपी लगाएको फोटोले गर्दा मैले अवसर गुमाउनु प¥यो । अर्थात सरकारले कानुन त बनायो तर त्यो पूर्ण भएन ।

अर्को शिक्षाको कुरा पनि छ । कति तेस्रोलिंगी साथीहरूले लैंगिक पहिचानकै आधारमा स्कुल, कलेजमा भर्ना लिन नपाउने, भर्ना भए पनि निकालिने समस्या अझै पनि विद्यमान छ । शिक्षा सेवा आयोगले अहिलेको कक्षा ६ देखि ८ सम्मको नयाँ पाठ्यक्रममा तेस्रोलिंगीको विषयवस्तु समेटेको छ तर तेस्रोलिंगी समलिंगी मात्रै भनेको छ, त्यत्तिले मात्रै पुग्दैन । कति मान्छेलाई तेस्रोलिंगी भनेकै थाहा छैन । त्यो अलिकति परिभाषित रूपमा समेटिएको भए राम्रो हुन्थ्यो । हाम्रो सरकारले सजिलै गर्न सक्ने काम पनि गरिदिएको छैन ।

अर्को मुद्दा स्वास्थ्यको हो । हाम्रो समस्या सबै डक्टरले बुझदैनन् । स्वास्थ्य मन्त्रालयको पञ्चवर्षीय रणनीतिक योजनामा चाहिँ तेस्रोलिंगीलाई समावेश गरिएको छ तर व्यवहारिक कार्यान्वयन भएको छैन ।

समलिंगी विवाहको कुरा पनि आओस् । ०६४ पुस ६ गते सर्वोच्च अदालतले समलिंगी विवाहका लागि कानुनी मान्यता दिन आदेश दियो । त्यो आदेश अहिले महिला मन्त्रालयमा (झन्डै ८ वर्षदेखि) पेन्डिङमा छ । ९ महिने सरकारले पनि समस्या भइरहेको छ । एउटा सरकारलाई बुझायो, सरकार ढल्छ । फेरि अर्कोलाई सुरुदेखि बुझाउनुपर्ने समस्याले मुद्दा जहाँको त्यहीँ अड्केको छ ।

त्यस्तै, अल्पसंख्यकको परिभाषामा त हामी परेकै रहेनछौं । नेपाली समाज जति विकसित हुँदै गएको छ, त्यति मान्छेको सोच, सरकारी निकाय र नेपाल सरकार निरंकुश हुँदै गएका छन् ।

युवा रोजगारीको कुरा हुँदा त्यहाँ तेस्रोलिंगीको नामै हुँदैन । नागरिकताको महल धारा १२ मा नागरिकताको कुरा छ, धारा १८ मा समानताको कुरा छ, धारा ४० मा सामाजिक सुरक्षाको कुरा छ तर त्यसमा सबै जातजाति, अपागंता भएका व्यक्तिलाई समेटिएको छ, तेस्रोलिंगीलाई छुटाइएको छ । कानुन त आयो तर कार्यान्वय हुँदैन । हामी विभेदमै परिरह्यौं भने कानुन भएको के अर्थ रहयो त ? 

त्यसो भए तपाईंहरूले विशेषाधिकारभन्दा पनि समान अधिकार मागेको हो ?
हो । जति पनि विभेदकारी कानुन छन्, तिनलाई खारेज गरेर समान कानुन बनाउनुपर्छ । हामीलाई अन्यसरह समान हकअधिकार सुनिश्चित गर्नुपर्छ ।

हकअधिकारको प्राप्ति र पहिचानका स्थापित गर्न तपाईं आबद्ध संस्था ब्लु डायमन्ड सोसाइटीले के कस्तो पहल गरेको छ ?
हामीले सडकदेखि सदनसम्म आवाज नउठाएको भए नेपालमा थर्डजेन्डरको सवालमा यति धेरै परिवर्तन आउने थिएन । सन् २००१ मा हामी ६ जनाले स्वयंसेवी संस्थाका रूपमा ब्लु डाइमन्ड सोसाइटी खडा गरेका थियौं । त्यतिबेला थर्डजेन्डर भनेको धेरैलाई थाहै थिएन । धर्ना, प्रदर्शन र र्‍याली के गरेनौं हामीले ? हामीले कुटाइ खानुदेखि जेलमा थुनिनेसम्मको जोखिम उठायौं । हरेक क्षेत्र र निकायमा अन्तक्र्रियाहरू गर्‍याैं । हामीमाथि हुँदै आएको मानवअधिकार उल्लंघन, विभेद र हिंसा, हाम्रो अधिकारका कुरालाई मिडियाको सहयोगमा बाहिर ल्यायौं । प्रहरी/प्रशासनसँग हाम्रो कार्यक्रम हुन्थ्यो । हरेक राजनीतिक पार्टीमा हामीले ज्ञापनपत्र बुझायौं । अहिले मानवअधिकार र स्वास्थ्यसम्बन्धी कार्यक्रम गर्दैछौं । पहिले हाम्रो कार्यालयभित्रकै काम अहिले बाहिर आएको छ । हामीले राष्ट्रपति, प्रधानमन्त्री, सभामुख र सभासदलगायत हरेक पार्टीलाई घच्घच्यायौं । केही व्यक्तिहरू सकारात्मक पनि हुनुभयो, कानुन बन्यो तर व्यवहारिक रूपमा कार्यान्वयन हुन नसकेर बेहोरेको समस्याका लागि समेत हामीले पहल गर्दै आएका छौं । अझै लड्दै छौं ।

अभियानमा हिँड्दा के–कस्ता चुनौतीको सामना गर्नुभयो ?
कार्यक्रम गर्दा निकै बाधा अड्चन आयो । प्रहरी÷प्रशासनको अवरोध सामना गरेर हामी यहाँसम्म आइपुगेका छौं । 

तेस्रोलिंगीहरू देहव्यापारमा लाग्ने गरको आरोपलाई कसरी लिनुहुन्छ ?
काठमाडौं, ठमेलमा मात्रै होइन, तराई र जिल्लाहरूतिर पनि देहव्यापार चलेको छ । तेस्रोलिंगी देहव्यापारमा धेरै लागे भनेर आरोपहरू आउने गरेका छन् तर यस्तो काममा त महिला र पुरुषहरू पनि छन् नि । उनीहरूलाई त्यति आरोप लाग्दैन किनभने उनीहरूको पहिचान यौनकर्मीको रूपमा भइसकेको छ । तर तेस्रोलिंगीलाई मात्रै किन सवाल उठाइने गरेको छ ? कुरा रोजगारीकै हो । कुनै पनि सरकारी, गैरसरकारी संस्थामा तेस्रोलिंगी छैनन् । हामै्र संस्थाले पनि सबैलाई काम दिन सक्दैन । आफ्नो पेट पाल्नै प¥यो अनि ‘इजी वे’मा शरीर बेच्न केही साथीहरू बाध्य छन् । तर, यो संख्या त औंलामा गन्ने मात्रै छ नि ! मुख्य समस्या बेरोजगारी नै हो । यदि रोजगार हुने हो भने कोही पनि यौन पेशामा लाग्दैन । अपवाद त जहाँ पनि हुन्छ नि, हैन र ?

रोजगारी अभावको कुरालाई उठाएर तेस्रोलिंगीले देहव्यापार गर्न पाउनुपर्छ भन्न खोज्नुभएको हो ?
होइन । उल्टो अर्थ नलगाउनुस् । देहव्यापारको समर्थनमा बोलेकी होइन । नेपालको कानुन पनि यसमा मौन छ । रंगेहात पक्रे पनि सरकारले सार्वजनिक मुद्दा लगाएर धरौटीमा छोडिदिन्छ । आफ्नो जीवन बाँच्नका लागि काम गर्नुपर्छ तर त्यसले कसैलाई समस्या नहोस्, मेरो भन्नु त्यत्ति हो । रिक्सा चालकदेखि व्यापारी, अर्बपति मन्त्री सबै देहव्यापारीको सम्पर्कमा हुन्छन्, सम्बन्ध बनाउँछन् अनि तेस्रोलिंगीले विकृति फैलाए भनेर आरोप खेप्नुपर्छ । तेस्रोलिंगीहरू यसरी शरीर बेच्ने अवस्थासम्म आउनुको कारणबारे कसैले बुझ्ने प्रयास गरेको छैन । तेस्रोलिंगी २ सय जति खुलेआम देहव्यापारमा छन् । लुकिछिपी गर्ने त ५ सय जति नै होलान् । खोइ त सरकारले रोजगारी सिर्जना गर्न सकेको ? सरकार र कानुनले गर्न नभनेको काम हामी गर्ने पक्षमा छैनौं । त्यसैले यसको पक्षमा वकालत गर्ने त कुरै भएन ।

तराईतिर तपाईंका कार्यक्रम केन्द्रित गर्नुको खास कारण के हो ?
खास स्वास्थ्यसम्बन्धी जोखिमपूर्ण व्यवहारबाट कसरी जोगिने र न्यूनीकरण गर्ने भनेर कार्यक्रम गरेका थियौं । तराईमा खुला सिमाना छ । उताका साथीहरू हिजडा कल्चरअनुसार नाच्न भारत जाने र असुरक्षित यौन गरेर एचआईभी/एड्सलगायत यौनरोग सर्ने जोखिम अत्यधिक छ । तेस्रोलिंगी मात्रै नभएर महिला–पुरुषका लागि पनि उता धेरै कार्यक्रम फोकस गरेका हौं ।

राजनीतितर्फ चाहिँ कसरी आकर्षित हुनुभयो ?
पहिले मलाई राजनीति फोहोरी खेलजस्तै लाग्थ्यो । मेरो परिवारमा कोही पनि राजनीतिक पुष्ठमूभिका छैनन् । म राजनीति गर्छु वा आफ्नो समुदायका लागि राजनीतितिर लाग्छु भनेर सोचेकी थिइनँ । नेपालको पहिलो समलिंगी सभासद हुनुहुन्थ्यो सुनीलबाबु पन्त । उहाँ सदनमा आउँदा हाम्रा हरेक हकअधिकारका कुरामा आवाज उठाउने गर्नुहुन्थ्यो । हामीचाहिँ पछाडि बसेर समर्थन गथ्र्यौं । पछि हरेक पार्टीको मुद्दा हाम्रो इस्यु बन्नुपर्छ र हाम्रा इस्यु हरेको पार्टीका मुद्दा बन्नुपर्छ भनेर छलफल भयो । अरु साथीहरू माओवादी, एमालेमा जाने भए तर मलाई कांग्रेसको विचार राम्रो लाग्थ्यो । ब्लु डायमन्डको अन्तक्र्रियामा जाँदा हरेक नेतासँग चिनजान हुन गयो । त्यतिबेलै नेता प्रदीप गिरिसँग कुरा भयो अनि दुई–तीन दिनमै मलाई कांग्रेसमा स्वागत गर्नुभयो ।

आफ्नो समुदायको हकअधिकारका लागि नै कांग्रेस छिर्नुभएको हो र ?
होइन । यो एउटा पार्टीको मात्रै जिम्मेवारी होइन, सबै पार्टीको हो । कांग्रेसमा लागेको ९ वर्ष भएको छ । हकअधिकारको कुरा भने उठाइरहन्छु ।

कांग्रेसले तेस्रोलिंगीको मुद्दामा सहयोग गरेको छ त ? सन्तुष्ट हुनुहुन्छ ?
पहिले–पहिले पार्टीका कुनै पनि घोषणापत्र र अवधारणपत्रमा हाम्रा कुरा समावेश थिएनन् । तर, कांग्रेसले यसको पहल गर्‍यो । पछि माओवादी र अन्य पार्टीले गरे । अहिले त तरुण दलको विधानमा पनि महिला, पुरुष र तेस्रोलिंगी समावेश छ । पार्टीगत रूपमा चाहिँ अल्पसंख्यक भनेर उल्लेख छ, जुन पूर्ण छैन । जेहोस्, परिवर्तन हुँदै आएकाले केही हदसम्म सन्तुष्टि नै छ भन्नुपर्‍यो । तरुण दलका लागि केन्द्रीय सदस्यको प्रत्यासी छु । सभासदका लागि समेत अगाडि आएकी थिएँ । कांग्रेसबाट तेस्रोलिंगीमा आउने पहिलो म नै हो ।

प्रसंग बदलौं । विवाह कहिले गर्ने ?
विहेमा विश्वास राख्दिनँ म त । एक त हाम्रो कानुनै छैन । हुन त पहिले मेरो सम्बन्ध थियो, अहिले छैन । मेरा साथीहरूको सम्बन्ध छ । तीजमा व्रत बस्ने, सिन्दुर पोते लगाउने गर्छन् । अहिले महिला–पुरुष बराबरी हो भन्छन् । हामीले पनि त्यही हिसाबमा समान अधिकार होस् भन्ने नारा लगाउँछौं ।

त्यसो भए तपाईं अहिले सिंगल हो ?
हो, म अहिले सिंगल छु । तर, वास्तवमा भन्दा मलाई बिहे गर्छु भन्ने केटाहरूको आँटै छैन । सितिमिती कसैले मलाई प्रपोज गर्नै सक्दैन, डराउँछन् । मलाई विवाहमा विश्वाछ छैन । भविष्यमा कोही आयो भने रिलेसनमात्रै होला, बिहे नै त गर्दिनँ ।

तेस्रोलिंगी विवाहलाई सरकारले मान्यता दिएपछि मात्रै गर्ने विचार छ कि ?
होइन । म विवाह गर्ने पक्षमै छैन । हाम्रो पहिचान मात्रै बदलेको हो, विवाह गरेपछि बुहारी भएर नै बस्नुपर्ने हुन्छ । म त्यो बन्धनमा बाँधिन सक्दिनँ । मसंग थुप्रै काम छन् । मलाई स्वतन्त्र हुनुपर्छ । सँगै मैले मजस्तै साथीहरूको अधिकारका लागि लड्नु छ । हामीले दुःख पाए पनि अरुले नपाऊन् भनेर काम गर्ने सोचेकी छु ।

आजीवन रिलेसनसिपमै बस्ने त ?
हाहाहा...। अहिले नै त छैन । पछि कोही आयो भने हुन पनि सक्छ । 

(नागरिकतासहितको तस्बिरः द गार्जियन)

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, साउन ७, २०७४  ०७:२४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC