site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
‘पर्फेक्सनिस्ट’ वहीदा
Sarbottam CementSarbottam Cement

– विजेता चौधरी


सानो छँदा गीत बज्यो कि नाचिहाल्ने बानीले धेरै गाली र केही ताली पाएको धमिलो सम्झना छ । कुन भाषाको गीत बज्यो थाहा हुन्थेन तर संगीतको धूनमा ताल–बेताल नाच्नुपर्ने । जनकपुरमा हिन्दी, नेपाली र मैथिली गीत खुब बज्थे तिनताका । बज्न त आज पनि बज्छन् तर अचेल भोजपुरी भड्किला गीत बढी घन्किन थालेका छन् ।

घरमा उसबेलाको टेपरेकर्डर थियो । ‘काँटोँ से खिँचकर ये आँचल’ भन्ने गीतमा नाच्दै हुर्केको हिजैजस्तो लाग्छ । आज पनि यो गीत कतै सुन्दा बाल्यकालीन चित्रपटहरू स्मृतिमा उत्रिन्छन् ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

बुझ्ने उमेर भएपछि बल्ल यो गीत भएको चलचित्र ‘गाइड’ हेर्ने हुटहुटी जागेर आयो । हेरें पनि । फिल्म हेरेपछि ‘काँटोँ से खिँचकर ये आँचल’ गाउँदै नाच्ने रोजी चरित्रलाई बिर्सन सकिन्न जस्तो लाग्यो ।

भारतीय हिन्दी सिनेमामा जहिले पनि नायक हावी भइरहे । अझै पनि नायककै वर्चस्व कायम छ । तर, बलिउडमा केहीमात्रै भए पनि त्यस्ता नायिका भए, जसले फिल्ममा आफ्नो अभिनय क्षमताको बलले नायकत्व प्राप्त गर्न सके र त्यस्तो चरित्र अमर पनि भयो । त्यस्तै एक नायिका हुन्, वहीदा रहमान ।

Global Ime bank

उनको फिल्मी करिअरमा केही यस्ता जबर्जस्त भूमिकाहरू छन्, जुन आज पनि स्मरणीय र उत्तिकै सान्दर्भिक लाग्छन् । वहीदा रहमानले ‘गाइड’ फिल्ममा निभाएको रोजीको भूमिका त्यस्तै जबर्जस्तमध्येको एक हो । वहीदाले ‘तीसरी कसम’मा खेलेको हिराबाई र ‘प्यासा’को गुलाबो चरित्रलाई पनि उत्तिकै सम्झिइन्छ । वहीदाको फिल्मी यात्राका यी तीनैवटा भूमिकाले अत्यन्त महत्वपूर्ण स्थान राख्छन् ।

महिलालाई नायक नै बनाउने गरी फिल्म निर्माण नभए पनि ती चलचित्रमा उठाइएको महिलाकेन्द्रित विषय र सो भूमिकामा वहीदाको बोल्ड अभिनयले उनलाई मूल रोलमा उभ्याएको मात्रै छैन कि उनले निभाएको चरित्र प्रतिनिधि पात्रजस्तै अमर भएका छन् ।

‘गाइड’ भारतीय लेखक आर. के. नारायणनको उपन्यास ‘द गाइड’माथि आधारित भएर बनाइएको हो । उपन्यासको तुलनामा फिल्ममा केही परिवर्तन गरिएका छन् । ‘गाइड’को कथावस्तु पनि अत्यन्तै सशक्त छ । रोजीको महत्वाकांक्षी रहर एकातिर नृत्यमा केही गरेर देखाउने र नाम कमाउने छ भने यौन पेशा अपनाउने समुदायकी भएकीले उनकी आमाले सभ्य केटासँग बिहे गरिदिएर छोरीलाई सो नर्कबाट मुक्त गर्न चाहन्छिन् । रोजीको विवाह एउटा अनुसन्धानकर्ता मार्कोसँग हुन्छ, जो निरसमात्रै छैन कि रोजीलाई प्रेमसमेत दिन सकिरहेको छैन । पुराना गुफाहरूको खोज गर्न श्रीमानसँग गएकी रोजीको जीवनमा राजु गाइडको आगमन हुन्छ । प्रेम, महत्वाकांक्षा र मानसिक अवस्थाको सफल चित्रण छ ‘गाइड’मा ।

शीर्ष रोल गाइड त नायक देव आनन्दको नै थियो तर यो फिल्मको हिरो भने वहीदा भइन् । रोजीको भूमिकामा वहीदा रहमान जसरी डुबेकी छन्, त्यसरी नै फिल्मका गीतकार, कथाकार र निर्देशकको काम पनि प्रभावकारी देखिन्छ । त्यसो त रोजीको भूमिकालाई महत्वपूर्ण र जीवन्त बनाउनमा नायक देव आनन्दको व्यक्तित्व र भूमिकालाई पनि बिर्सन सकिन्न ।

अहिले चरित्र र विषयवस्तुको उठानका आधारमा आमीर खानलाई ‘पर्फेक्सनिस्ट’ भन्न थालिएको छ । वास्तविक कलाकार त्यो हुन्छ, जो आफूलाई बिर्सेर चरित्रमा छिर्न सक्छ । ‘गाइड’मा पनि देव आनन्दको भूमिकालाई हेर्दा त्यो राजु गाइडभन्दा फरक लाग्दैन । उनले आफूलाई पूरै गाइडको चरित्रमा ढालेका छन् भने वहीदाले पनि रोजीको चरित्रलाई आफूभित्रै समाहित गरेकी छन् ।

हिन्दी साहित्यिक पत्रिका ‘कादम्बिनी’मा वहीदाले एकपल्ट भनेकी थिइन्, “गाइड मेरो सर्वश्रेष्ठ फिल्म हो ।”

उनले ‘गाइड’मा आफ्नो नृत्य क्षमता पूरै प्रष्फुटन भएको पनि बताएकी छन् । पूरै फिल्ममा सबैभन्दा दमदार दृश्य सम्झनु पर्दा उनले गुफाभित्र गएर मार्कोलाई थप्पड मारेको सम्झिने बताइन् । तर, दर्शकले भने श्रीमानसँग झगडा भएपछि रोजीले पूरै तनावको मूडमा गरेको नागीन नृत्यलाई सराहना गरेका थिए । प्रतीकात्मक रूपमा त्यो नृत्यले रोजीको मनोदशालाई गम्भीर चित्रण गरेको छ ।

वहीदाले अन्तर्वार्तामा भनेकी छन्, “फिल्मको गहिराइमा गएर चरित्रहरूकै दृष्टिकोणले हेर्दा राजु गाइडको चरित्र होस्, रोजीको वा मार्केको, सबै उपयुक्त र सशक्त छन् । फिल्मका प्रमुख कलाकारमध्ये कोही पनि खराब थिएनन् । तीनैजनाको आफ्नो इच्छा र सपना थियो, जसलाई उनीहरू पूरा गर्न चाहन्थे । ‘गाइड’ फिल्मको विषय नै त्यस्तो थियो, जसले गर्दा यो सदावहार बन्न पुग्यो । आम प्रेमकथाभन्दा एकदमै फरक छ ‘गाइड’को कथा ।”

फिल्मका सबै दृश्य प्राकृतिक लागे पनि अन्त्यतिर भने कथा अलिकति बगेको छ । सबै परिस्थितिसँग वाक्क भएर राजु गाइडले संन्यास लिएको देखाइएको छ । रोजीसँग प्रेम, मनमुटाव र अन्ततः जेल सजाय भोगेको राजु जेलबाट छुटेपछि कता गयो भन्ने दृश्य देखाइएको छैन । राजुलाई साधु बनाउनु, उनीप्रति गाउँलेको अन्धविश्वास हुनु र राजुलाई ईश्वर देखाउनुजस्ता सांकेतिक कुराले अर्कै कथा बोलेका छन् ।

वहीदाको जबर्जस्त अभिनयले पनि सदाबहार बनाएको ‘गाइड’का निर्देशक चेतन आनन्द थिए । उनले फिल्ममा पहिले वहीदालाई लिन चाहेका थिएनन् । पछि देव आनन्दको सुझावअनुसार वहीदा अनुबन्धित भएकी हुन् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, पुस २९, २०७४  १०:१५
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC