site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
द्वन्द्वको दारुण कथा: सखी
Sarbottam CementSarbottam Cement

माओवादी र शाही नेपाली सेनाको जत्था आइरहन्छ । अनावश्यक सोधपुछ गर्दै दुःख दिइरहन्छ । माओवादी र सेना दुवैले जनताकै लागि आफूहरुले काम गरिरहेको बताउँछन् ।  तर दुवैबाट जनता (सगुनको परिवार) भने त्रसित हुन्छ । दुवै पक्षले गर्ने अनावश्यक शंका र खवरदारीले सगुनको परिवार दिक्क भैरहेको हुन्छ । 

छिनमै आउने माओवादी र छिनमै देखिने सेनाको चेपुवामा परेको सगुनको परिवार न माओवादीको पक्ष लिन सक्छ र सेनाको । 

दुरुस्तै, न माओवादी जनताको विश्वास गर्न सक्छ न सेना जनताको विश्वास गर्न सक्छ । यसको मारमा पर्छ सगुनको परिवार ।  

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

दुवै पक्षले छिनछिनमै आएर गर्ने सोधपुछ र दिने धम्कीले आजित भएको परिवारमा द्वन्द्वको त्रासमा रातरातभर जागै बस्छ । आफ्नो परिवारको सुरक्षाका लागि भाटो तिखारेर बस्ने सगुन माओवादी र सेनाको चाल सुन्नेबित्तिकै डराएर घरबाहिर निस्किन सक्तैन । बरु उसकी श्रीमती पवितरी हातमा लालटिन बोकेरै भए पनि माओवादी र सेना दुवैसँग कुरा गर्छे । 

परिवारको सुरक्षा गर्न सक्छु भनेर परिवारलाई त्रासको मनोविज्ञानको छायाँ पर्न नदिन भाटो तिखार्दै त्यसमा तेल लगाएर बस्ने सगुनलाई एक दिन कर्दसहित सेनाले भेट्टाउँछ । देशद्रोही आतंककारी माओवादी भन्दै परिवारकै सामु लछारपछार गर्दै लैजान्छ । सेनाले उसलाई घर फर्काउँदैन । पवितरीको सिउँदो उजाडिन्छ । घरबाहिर पनि निस्किन सक्तिन । छोराछोरी (शम्भु र गीता) ‘टुहुरो’ हुन्छन् । 

Global Ime bank

घरकै मूली गुमाइसकेको परिवारमा माओवादी र सेनाले निगरानी घटाउँदैनन्, बरु झन् बढाउँछन् । माओवादी आएर घरमा जे पाकेको छ त्यही खाएर जान्छ । सेना आएर कसलाई लुकाएका छौ भन्दै सोधपुछ गर्छ । 

एक दिन माओवादी घरभित्रै रहेका बेला सेना आइपुग्छ । उसले घरभित्र माओवादी छन् भनेर शंका गर्छ तर पवितरीले घरमा कोही पनि नरहेको भनेर माओवादी जनसेनाको ज्यान बचाइदिन्छे । 

बुबा (सगुन) गुमाएका छोराछोरी खेलिरहैका बेला माओवादी जनसेना आइपुग्छ । गीतासँग खेलिरहेको छोरो शम्भुलाई जनसेनाले आफूसँगै लैजाने भन्दै घिसार्न थाल्छ । पवितरी, गीता र शम्भु रुँदै शम्भूलाई नलान भन्दै एकातिरबाट तान्छन् । अर्कौतिर सँगै सधै खेल्ने शोभा रुन्छे । सँगै रहेको ‘सशी’ छक्क परेर हेर्न थाल्छ । 

आमा र बहिनीले कोकोहोलो गरेपछि उनीहरु रित्तो हात नजाने सर्त राख्छन् । उनीहरु ‘सखी’ लाई लिएर जान खोज्छन् । शोभा नलैजान आग्रह गर्दै रुन्छे । शोभालाई पविरती, शम्भु, गीताले पनि साथ दिन्छन् तर जनसेनाले छाड्दैन । ‘सखी’ लाई लिएर जान्छ ।

नाटकको मुख्य पात्र ‘सखी’ नाटकमा त्यति धेरै देखिँदैन । सामान्यतः मुख्य पात्रले खेल्ने जति रोल जति उसको हुँदैन । न ‘सखी’ आफ्ना सखासखी जस्तो हिँड्न नै सक्छ न ऊ अरु जस्तो बोल्न नै । तर पनि जनसेनाले शम्भुलाई छोडेर उसलाई आँफूसँगै लैजान्छ । 

यत्तिकैमा नाटक घरमा बत्ति बल्छ । दर्शकले ताली पिट्छन् ।  निर्देशक घिमिरे युवराज थिएटरमा देखिन्छन् । उनी नाटक नराम्रो लागे आफूलाई सुझाव दिन र राम्रो लागे साथीसंगी तथा चिनेजानेकालाई भनिदिन आग्रह गर्छन् । थिएटरबाट दर्शक उठ्छन् । 

किन एक युवकलाई छाडेर बोल्न नसक्ने र हिँड्न नसक्ने ‘सखी’ लाई लैजान माओवादी तयार हुन्छन् ? के छ ‘सखी’ मा त्यस्तो जो उनीहरुले शम्भुमा देखेनन् । यो थाहा पाउन भने नाटक नै हेर्नुपर्छ । 

डेढ दशक पुरानो कथा उठान गरिएको नाटक ‘सखी’ अहिले काठमाडौंको बत्तीसपुतलीस्थित नाटकघर शिल्पी थिएटरमा मञ्चन भैरहेको छ । तत्कालीन माओवादी जनयुद्धले तराईका निम्न वर्गीय परिवारमा पारेको प्रभाव र त्यसले सिर्जना गरेको असरलाई ‘सखी’ ले देखाएको छ । ढिलै भएपनि नाटकले यथार्थ कथा पस्किनु ‘सखी’ को सकारात्मक पक्ष हो । रमेश रञ्जन झाले नाटकको कथा स्थानीय परिवेशको गहिराइमा पुगेर लेखेका छन् । नाटकको सकारात्मक पाटो फरक चरित्रलाई स्थापित गर्न सक्नु हो । कमै मात्र प्रयोग हुने चरित्रलाई स्थापित गर्नु नाटकको बलियो पक्ष हो । बिना न्यारेशन छोटो समयमा चरित्रलाई स्थापित गरेर द्वन्द्वको कथा भन्न सक्नु नै ‘सखी’ को अब्बल पक्ष हो । 

निर्देशक घिमिरे युवराजले तराईको एक अनकन्टार गाउँको एउटा घरमा सशस्त्र द्वन्द्वको समयमा भएको घटना सपाट भनेका छन् । अधिकांश मुख्य पात्र तराईकै समावेश गरेर निर्देशकले आलोचना गर्ने ठाउँ बन्द गरे पनि मुख्य पात्र मध्येकै एक पवितरीलाई भने नेपाली भाषामा बोल्न दिएका छन् ।  काठमाडौंका दर्शकका लागि त सकारात्मक पक्ष हो जसले मैथिली भाषा बुझ्दैन थिए ।

तर भाषा संगतीका हिसावले भने निर्देशक चुकेका हुन् भन्न सकिन्छ । श्रीमान् र छोराछोरी मैथिली भाषा बोल्छन् तर पवितरी भने नेपाली भाषा बोल्छिन् । जुन त्यति सहज लाग्दैन । वस्तुस्थिती हेर्दा अध्ययन गर्दा पछिल्लो समय आमा बुवाले मातृभाषा बोले पनि बहुसंख्यक छोराछोरीले भने मातृभाषा बोल्न जान्दैनन् । तर ‘सखी’ मा भने यसको ठिक उल्टो छ । यद्यपि काठमाडौंमा बस्ने अधिकांशले मैथिली नबुझ्ने भएकाले नेपाली भाषा पनि प्रयोग गरेको निर्देशकले नाटक मञ्चन आगाडि नै जानकारी दिन्छन् । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, वैशाख ३, २०७५  १५:२३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC