site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विचार
Nabil BankNabil Bank
Sarbottam CementSarbottam Cement
के हामी कंस राजमा छौं ?

भूचन्द्र बैद्यले ‘हे कृष्ण’ धार्मिक तथा पौराणिक दृष्टिले भगवान श्री कृष्णको जीवनी लेखेका छन् । त्यो सारै सरल नेपालीमा बयान गरिएको कथा छ । तर सत्य, द्वापर, त्रेता युगमा घटेका घटनाहरु पनि आजको कली युगमा कतिको चरितार्थ हुँदो रहेछ भनेर पाउन सकिंदो रहेछ । कृष्णका मामा कंसको शासन पद्धतिको बयान पढदा आज भोलिको नेपालको झझल्को दिने रहेछ । जस्तो एउटा बयानमा भनिएको छ, ‘एकातिर आम जनता सँधै अभाव र असुरक्षाले पीडित हुँदै रहे भने अर्कोतिर कंसले राज्यकोषको अन्धाधुन्ध दुरुपयोग गर्दै खूब मोजमस्ती गर्थे र आफ्ना आसेपासेलाई पनि मनपरी पद र सुविधा भोग्न दिन्थे । कंसकै आडभरोसामा कंसका सेना र मतियारहरले पनि मथुरामा मनपरी गर्न पाएका थिए । चारैतिर सक्नेले जे गरे पनि हुन्छ भत्रे भावना प्रबल हुँदै गइरहेको थियो ।’

नभन्दै नेपालमा पनि यसतै प्रकारले राज्य कोषको दुरुपयोग भएको र भइरहेको समाचार दैनिक जसो आइरहन्छ । एउटा समाचार अनुसार २०७३ यता माओवादी केन्द्रका अध्यक्ष पुष्पकमल दाहाल र नेपाली कांग्रेसका सभापति शेर बहादुर देउवा नेतृत्वको दुइटा सरकारले करीब ८३ करोड रुपैया आर्थिक सहायताका नाममा दलका नेता तथा कार्यकर्तालाई वितरण गरेको भेटियो । त्यसैगरी शेर बहादुर देउवाको सरकारले पछिल्लोपालि १८ दिनमा आफ्ना अनुयायी नेता तथा कार्यकर्तालाई आर्थिक सहायताको नाममा करीब १७ करोड रुपैया बाँडेको खबर आयो । यो काम त्यसबेला भयो जुन बेला उनको सरकार निर्वाचन पछि कामचलाउ भएको थियो । त्यस बेला उनले ८७३ जनालाई सो रकम बाँडिदिएका थिए । त्यसको लगत्तै पछि उनले अरु ३४५ जनालाई करीब ७ करोड रुपैया वितरण गरिदिए । यसरी ५ महिना भित्र करीब ३३ करोड रुपैया बाँडिदिए । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

बैद्यले लेखेका छन् कि कंसको राज मथुरावासीका लागि ठूलो दुर्भाग्य सिद्ध हुँदै गयो । समस्त व्रज क्षेत्र कंसको निरङ्कुशताबाट प्रताडित हुँदै रहेको अवस्था भयो । कंसले मथुरालाई आफ्नो बिर्ता सम्झेका थिए । उनी जे बोल्थे, त्यही मथुराको कानुन हुन्थ्यो । राज्यको ऐन, नियम बनाउने पनि शासक वर्ग नै हो र ऐन, नियमले हित गर्ने पनि शासक वर्गको मात्रै हो भने जस्तै भइरहेको थियो । जताततै उच्छृङ्खलता, अत्याचार, लुटपाट र बलमिचाइको जगजगी भयो । के यही हाल आजको नेपाली समाजको छैन?

बैद्यको अरु बयान पनि आजको परिस्थितिसित मिल्दोजुल्दो देखिन्छ । उनले भनेका छन् कंसको करतुत देखेर मथुराका जनता आक्रोशित नभएका होइनन्, तर उनको विरोधमा खुलेर बोल्ने हिम्मत कसैमा थिएन । त्यसैले गर्दा अन्यत्र गएर गरीखान सक्छु भनी आँट गर्न सक्ने युवाहरु र अन्याय भएको टुलुटुलु हेरेर बस्न नसक्ने खालका बुज्रुकहरु धमाधम मथुरा छोडेर छिमेकी राज्यहरुतिर पलायन भइरहेको अवस्था थियो । कोही भने व्रज क्षेत्रकै भित्री भागतिर गएर बस्न थालेका थिए । कंसलाई रिझाउन सकेका वा कंससित कुनै विशेष खालको सम्बन्ध भएको कारणले गर्दा आफ्नो सफाया नै हुने अवस्था नआउला भनी ढुक्क हुन सक्नेहरु मात्रै मथुरामा अलि पीर नमानिकन बस्न सकेका थिए । यादवहरुले आफ्नो थातथलो छाडेर अन्यत्र जान थालेकोमा कंस र उनका मतियारहरु भने आफ्नो विरोधमा उठ्न सक्ने विरोधको संभावना मत्थर हुँदैछ भनी खुसी मान्दै थिए । वास्तवमा कंस आफ्नो कित्तामा बस्नेहरु मात्रै मथुरामा रहून भत्रे चाहन्थे, किनकि उनी आफ्नो समर्थन नगर्नेको छायाँसमेत हेर्न सक्दैनथे । उनलाई कसैले आफ्नो विरोधमा आवाज उठाउला भत्रे पीर पनि थियो । उनी नयाँ पीढीसित विशेष डर मानिरहेका थिए । तसर्थ मथुराका युवाहरु अन्यत्र जान थालेकोमा कंसले कुनै मतलब राखेका थिएनन् । के ६० लाख नेपाली युवाहरुको पलायनलाई यसै परिपेक्षमा हेर्न सकिन्न ? 

Global Ime bank

बैद्यले भेका छन् कि दिनरात भोग्नुपरेको कष्ट र कुशासनको पीडाले गर्दा जनता कंसप्रति झन्झन् आक्रोशित हुँदै गए । अधिकांश ब्रजवासीहरुको मनमा लाग्यो कि विवेकहीन शासकको हातमा राजसत्ता पर्नु भनेको बडो खतरनाक हुँदो रहेछ र त्यसतो अवस्थामा जनताले विपत्ति भोग्नुको विकल्प नहुने रहेछ । उता कंसलाई भने जनताले के सोच्लान् र के भन्लान् भत्रे कुराको मतलब नै थिएन । उनले जथाभावी कर असुलेर जनताको पीडामाथि मजाक गर्दै रहे र जनताको रगत पसिनाको आर्जनलाई आफ्ना मतियार र सैनिकहरुलाई मनपरी ढङ्गले बाँडने पनि गरे । जनता अभावको पीडा भोग्दै थिए भने कंसले गर्ने भागबन्डामा हिस्सा पाउनेहरुले मोजमस्ती गर्दै रहे । यसतै अवस्थाको स्मसण गराउँदै अर्थमन्त्री युवराज खतिवडाले विगतका सरकारले आर्थिक अनुशासन उल्लंघन गरेकाले मुलुकको ढुकुटी रित्तो हुन पुगेको घोषणा नै गरे । 

बैद्यको बयानमा भनिएको छ मथुराको सामाजिक अवस्था अचम्भको देखियो । देशमा दुःख छ भनुँ भने कंस र उनका कित्ताका मान्छेहरुले मोज गरेको गरै थियो । उनीहरुका लागि सबै थोक सर्वसुलभ थियो, कुनै कुराको कमी थिएन, सहकालको अवस्था थियो । उता सोझा र निमुखा जनताका लागि भने सबै कुरा दुर्लभ थियो, जताततै अभावै अभाव थियो, सर्वत्र अनिकाल थियो । (गरीब नेपालीले सिटामोल नपाउनु र नेताहरु रुगा लाग्दा पनि बिदेशमा औषधोपचार गर्न जानु पनि त्यसतै हो ।) जनता बिचराले हामीलाई दुःख भयो भनेर गुनासो गर्न पनि सय चोटि सोच्नुपर्ने अवस्था थियो । फलानोले हजुरको विरोध ग¥यो भनी जासुसले कंसको कान भरेपछि विरोधीको आरोप लागेको व्यक्तिमाथि नानाथरी निहुँ लगाएर कारबाही हुने गथ्र्यो र त्यसतो व्यक्तिको ज्यानसमेत खतरामा पथ्र्यो । यसतो हुँदा पनि मथुरा बाहिरबाट हेर्दा भने मौन देखिन्थ्यो । तर यसको  अर्थ मथुरावासीहरु निदाएर बसेका थिए भत्रे होइन । 

बैद्यको बयान छ कि मथुराको शासन व्यवस्थामा मगधको पकड मजबुत हुँदै गयो र मथुरावासीहरु नै निरीह देखिन थाले । नेपालको शासनमा पनि विदेशीको पकड बलियो रहेको कुरा के उल्लेख गर्नु आवश्यक छ? 
उनले भनेका छन् सक्नेले बोल्छ भने नसक्नेले भित्रभित्रै श्राप दिएर बस्दछ । मानिसको स्वभाव नै हो कि उसले आफूलाई सताउने र पीडा दिनेलाई घृणा गर्छ र अति नै भए पछि उसले सके प्रतिकार गर्छ र नसके त्यो दुष्ट मरे पनि हुन्छ भनी सराप्छ । मथुराका आम जनता भित्रैदेखि कंसको विनाश भएको हेर्न चाहिरहेका थिए । उनीहरु कतैबाट कोही आएर कंसको नाश गरिदिए हुन्थ्यो भनी भगवानलाई पुकार्थे । किनभने सबैको मनमा भगवानकै शक्ति लिएर कोही आए मात्रै कंसलाई मार्न सक्लान् भत्रे लागिसकेको थियो । पाप पराकाष्ठामा पुगेपछि भगवानको अवतरण हुन्छ भत्रेमा सबैको विश्वास थियो । के नेपालीहरु पनि यही विश्वास लिएर बसिरहेका होइनन्?

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, वैशाख ६, २०७५  १०:५४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC