site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Nabil BankNabil Bank
सेटमा ‘हैट’ भन्नैपर्ने बाध्यता छ
Sarbottam CementSarbottam Cement

नेपाली चलचित्र उद्योगमा चरित्र अभिनेताका रुपमा स्थापित कलाकार हुन्, बुद्धि तामाङ । ‘कबड्डी’बाट आफूलाई स्थापित गरेका उनको थेगो ‘हैट’ हिट छ ।‘कबड्डी’मा आठ वर्ष अगाडि बोलेको उक्त थेगो अहिले पनि उनी आफ्ना चलचित्रमा बोलिरहेका छन् । यसमा उनको आफ्नैबवाध्यता छ । आठ वर्षमा ४० भन्दा माथि चलचित्रमा अभिनय गरिसकेका उनका कति चलचित्रको रिलिज डेट नै जध्छन् । सेन्ट्रल क्यारेक्टरका लागि प्रोडुसरदेखि दर्शकसम्मले आग्रह गर्दा पनि उनले आँट्न सकेका छैनन्, किन ? यस्तै जिज्ञासाको जवाफ खोज्ने प्रयास गरेका छन् बुद्धिसँग बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले । 

अहिले प्रदर्शन भइरहेका चलचित्र ‘छक्का पञ्जा’ र जय भोले’ मध्ये कुनचाँहि आफ्नो हो ?
दुइटै आफ्नो हो, (हा...हा...हा...)

जिम्मेवार अभिनेताका नाताले यसो भन्न मिल्छ ? एउटा चलचित्र रिलिज नभएसम्म अर्को चलचित्र खेल्न पाइँदैन भनिन्छ कतिय चलचित्र उद्योगमा ।
जिम्मेवार व्यक्तिका हिसाबले नै भनेको हुँ, दुइटै चलचित्र मेरा हुन् र मेरा लागि दुईटै समान छन् । घटस्थापना देखि ‘छक्का पञ्जा’ रिलिज भयो । फूलपातीबाट ‘जय भोले’ रिलिज भयो ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

फूलपातीसम्म ‘छक्का पञ्जा’ त्यसयता ‘जय भोले’ आफ्नो हो ?
त्यसो पनि भन्न मिल्दैन । दुईटै मेले अभिनय गरेका चलचित्र हुन् । जबसम्म हलमा यी चलचित्र रहन्छन्, अभिनेताका हिसाबले दुईटै मेरा आफ्नै चलचित्र हुन् । 

यीदुई मध्ये कुन चलचित्र राम्रो छ ?
‘छक्क पञ्जा’ ५०–५० प्रतिशत कमेडी लिएर आएको हुँदा यसको अघिल्लो सिरिजभन्दा यसलाई दर्शकले मन पराइदिनु भएको छ । 
‘जय भोले’ कमेडी जानराकै भए पनि खगेन्द्र लामिछाने आफैले कथा लेख्नु भएकाले उहाँ स्क्रिप्टमा जोड दिने लेखक तथा अभिनेता हुनुहुन्छ । त्यसैले पक्कै पनि केही फरक टेस्ट त छ । 

Global Ime bank

एउटै समयमा एउटै अभिनेताका दुई चलचित्र रिलिज हुनु पब्लिसिटी र फ्यान फलोइङका हिसावले पनि राम्रो मानिँदैन । तर, तपाईंहरुले खेलिरहनु भएको हुन्छ नी !
अरुको कुरा म गर्दिन । मेरो मात्रै कुरा गर्छु, म अहिलेसम्म सेन्ट्रल क्यारेक्टर खेलेको छैन । जसले मुभी नै आफ्नो काँधमा बोकेर हिँडेको हुन्छ । उहाँहरुको चलचित्र जुध्यो भने चाहिँ राम्रो हुँदैन होला । तर सबक्यारेक्टरमै भए पनि एकैपटक रिलिज हुँदा मजा चाहिँ आउँदैन । नभएको भए हुन्थ्यो भन्ने लाग्छ । तर चलचित्रको विजनेशमै ठूलो असर गर्छ जस्तो लाग्दैन । म सबक्यारेक्टरमा धेरै चलचित्रमा देखिँदै आएको हुँदा त्यो स्वतन्त्रता छ होला भन्ने लाग्छ मलाई । लगातार फिल्म आइरहेका हुन्छन् । रिलिज डेटले पनि यो कुरा निर्धारण हुन्छ ।

\"\"रिलिज डेट नै कारक हो कि आर्थिक उपार्जनको समस्या हो ?
वर्षमा सयवटा चलचित्र रिलिज हुने भएकाले एकै हप्तामा तीनचार वटा चलचित्र रिलिज भइरहेका छन् । त्यसैले चलचित्र जुधिरहेका हुन्छन् । राम्रो समयमा रिलिज गरेर रामो विजनेश गरौं भन्ने त सबैलाई हुन्छ । लगानी गरेपछि यो स्वाभाविक पनि हो । 

आर्थिक उपार्जनको कुरामा आउँदा केही हदसम्म त हो पनि तर सतप्रतिशत भने होइन । मैले चित्त बुझ्दासम्म र भ्याएसम्म काम गरिरहेको छु । चलचित्र उद्योगमा उधुम नै मच्चाउँछु भनेर लागेको होइन म । त्यहाँसम्म मेरो ल्याकत पनि छैन । अझै राम्रो पनि गर्न सक्छु भन्ने लोभले पनि केही संख्या बढेको हो । 

तपाईंलाई ‘हैट’ थेगोले स्थापित गर्यो । अहिले जुन चलचित्र हेरे पनि ‘हैट’ मात्रै भनेको सुनिन्छ । पट्यार नै लाग्ने भइसक्यो भन्ने लाग्दैन ?
कहिलेकाहिँ बढी भयो भन्ने पनि लाग्छ । तर ‘हैट’ शब्द भन्दा पनि क्यारेक्टर बिकेको हो भन्ने थोरैलाई मात्रै थाहा छ । शब्द त जे पनि हुन सक्थ्यो नि । 

क्यारेक्टर बिकेको हो भने किन त्यही शब्द दोहोर्याउनु हुन्छ ?
‘कबड्डी’ मा गरेको क्यारेक्टर हो यो । ‘कबड्डी’ मा गरेको क्यारेक्टर ‘कबड्डी’को सिरिजमा गर्नैपर्यो । ‘कबड्डी’ कै क्यारेक्टर ‘मेरी बास्सै’ मा गयो । मेरी बास्सै लगायतका हास्य कलाकार ‘छक्का पञ्जा’मा काम गर्न पुग्यौं । त्यहीँबाट ‘हैट’ क्यारेक्टर गयो । त्यसैले दोहोरिएको हो । 

अर्को कुरा यी चलचित्र बढी चले । ४० वटा चलचित्रमा अभिनय गर्दा ती सबैमा मैले ‘हैट’ भनेको छैन । जसमा ‘हैट’ भनियो तीनै चलचित्र सफल भएकाले यस्तो लागेको हो । 

चलचित्रको पूरै कथा बोक्ने गरी सेन्ट्रल क्योक्टरमा कहिले आउने हो ?
धेरै प्रस्ताव आएको पनि हो । दर्शकले पनि सेन्ट्रल क्यारेक्टरमा कहिले आउनुहुन्छ भनेर सोध्नुहुन्छ । तर त्यो सम्भावना अहिले नै छैन । झ्याम्मै काँध थापेर ल म ह्याण्डल गर्छु भनिहाल्ने अवस्था छैन । व्यावसायिक होइन आर्ट मुभी बनाउँछु भनेर भन्ने अवस्थामा भने ‘ओके’गर्न सकिन्छ । व्यावसायिक रुपमा पनि बाँच्नुपर्ने भएकाले आर्ट मुभी र व्यावसायिक दुइटैले बजारबाट पनि पैसा उठाउनुपर्ने भएकाले काँधै थापिहाल्न सक्तिन । अफर नआएको भने होइन । आएकै हो । 

चालिस वटा चलचित्रमा काम गर्दा क्यारेक्टरमा कत्तिको चित्त बुझेको छ ?
चलचित्रमा अभिनय शुरु गरेको आठ वर्ष भयो । म स्क्रिप्ट र चरित्रमा चाहिँ सिरियस नै हुन्छु । भलै कहिलेकाहिँअलि धेरै नै बहकिन्छु, भावुक हुन्छु । 

\"\"भावुक हुन्छुको मतलव ?
यसको अर्थ मौखिक रुपमा सुनाएको कथामा म भावुक भएर विश्वास गरिहाल्छु तर स्क्रिप्ट हातमा आइपुग्दा मौखिक रुपमा भनिएको कुरा कहाँनेर छ भनेर खोज्दा अलिकति पनि भेटिँदैन । शुरुमा भनिएको स्पेश र पर्फर्मेन्स सेटमा पुग्दा दिइँदैन कतिपय अवस्थामा । 

तपाईंको इन्ट्री यस्तो पाराले यस्तो समयमा हुन्छ कि चलचित्रको कथा नै डाइभर्ट हुन्छ भन्छन् । हँ...? त्यस्तो हो ?भनेर त्यो इन्ट्रीको लोभले नै । साइन गरिन्छ तर त्यहाँ पुग्दा क्यारेक्टर यति फितलो हुन्छ । धेरैले चलचित्रमै देखिहाल्नु भएको छ । डिफरेन्ट क्यारेक्टर गरौं, ‘हैट’को कहिँ फ्लेबर नै आउँदैन भनेपछि लोभ हुन्छ । ‘ओके’ गरिन्छ तर सेटमा पुग्दा त्यहाँ पुग्दा हैन बुद्धि भएन, प्रोडुसरले एकदुई ठाउँ त बोल्न लगाउनु भन्नुभएको छ भन्नुहन्छ । नत्र प्रोडुसर बिच्किनु हुन्छ । यति महङ्गो तिरेको छ ...। म पनि गतिलै एमाउन्ट लिन्छु । सस्तोमा त म पनि कहाँ मान्छु र ? (हा...हा...हा...) आग्रह नै गरेपछि बोल्नैपर्ने बाध्यता हुन्छ कति चलचित्रमा यस्तै भएको छ । 

अगाडि नै स्क्रिप्ट माग्न नसक्नु त तपाईंको कमजोरी हैनर ?
धेरै प्लानिङ मुभीमा मागिन्छ र लिइन्छ पनि । यसरी कन्भिन्स गरेका हुन्छन् कि विश्वास गर्न बाध्य भइन्छ । तर मेरो अनुभव हामीले टेवुलमा बनाउने भनेर भनिएको कथा सेटमा निस्किँदैन । कथामा भनेको कुरा सेटमा निकाल्नसक्ने निर्देशक पनि नेपालमा कमैमात्रै हुनुहुन्छ । आफूले अचम्मै राम्रो गर्छु भनेर सोचे पनि सबक्यारेक्टरलाई सधै त्यो सुविधा नहुन पनि सक्छ । सबक्यारेक्टरले मलाई ‘फलो’ गरेर खिच भन्न पनि सकिँदैन । 

तस्बिरः सौरभ रानाभाट

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शुक्रबार, कात्तिक २, २०७५  १०:४०
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC