site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
किन चल्दैनन् सिने पत्रिका ? 
Sarbottam CementSarbottam Cement

काठमाडौं । प्रजातन्त्रको पुनरोदयसँगै कथानक चलचित्र निर्माणले तिव्रता पाएपछि प्रकाशन आरम्भ गरेका अधिकांश सिने पत्रिका बन्द भए । चलचित्र निर्माणले तिव्रता पाएपनि रङ्ग पत्रिका भने लामो समय प्रकाशन हुन सकेनन् । अधिकांश पत्रिका प्रकाशन सुरु भएको एक वर्ष पनि हुन नपाउँदै बन्द भए भने केही पत्रिका केही वर्षपछि बन्द भए । 

कामना प्रकाशन गृहको ‘कामना’ मासिक भने अपवादकै रुपमा प्रकाशन हुँदै आएको छ । ०४१ मंसिर १५ गते ट्याब्लोइड साइजमा ‘कामना’को पहिलो अङ्क छापिएको थियो । १० पृष्ठको ‘कामना’को मूल्य दुई रुपैयाँ थियो । 

‘मधुरम’ नामक सिने पत्रिकाले ०४० को दशकमा प्रकाशन सुरु गरेको थियो । ‘सिन्दूर’, ‘हिरो’ लगायत चलचित्रका लगानीकर्ता विश्व बस्नेतले ‘मधुरम’ मा लगानी गरेका थिए । उनले ‘मधुरम’लाई लामो समय चलाउन सकेनन् । विश्व अभिनेता पनि हुन् । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

‘चलचित्र’ नामक सिने पत्रिका चलचित्र निर्माता भगवानदास श्रेष्ठले प्रकाशन गरेका थिए । ०४५ देखि ०५३ सालसम्म प्रकाशन भएको ‘चलचित्र’मा ब्रजेश खनाल, प्रकाश सायमी, मदन रिमाल लगायतले काम गर्थे । लामो समय प्रकाशन हुने थोरै सिने पत्रिकामध्ये ‘चलचित्र’ एक हो । 

०४० को दशकमा अर्को सिने पत्रिका पनि प्रकाशन भयो, ‘उर्वशी’ । वसन्त चौधरीको लगानीमा प्रकाशित रङ्ग पत्रिका ‘उर्वशी’ पाँच तारे होटलमा भव्य पार्टी गरेर सुरु भएको थियो । यसले पनि लामो समय प्रकाशन हुने मौका पाएन । चार अङ्क नै अन्तिम प्रकाशन हुन पुग्यो । 

Global Ime bank

०४० को दशकको अन्तिममा ‘रुपरङ्ग’ले प्रकाशन सुरु गर्यो । चलचित्र क्षेत्रका गतिविधिमा केन्द्रित यो पत्रिका श्री आचार्यले निकालेका थिए । सम्पादक पनि श्री नै रहेको यो पत्रिकालाई उनले लामो समय बचाइराख्न सकेनन् । 

चलचित्र निर्माता शैलेश आचार्यको लगानीमा पत्रिका ‘पर्दा’ ०५० को दशकको सुरुआतमा प्रकाशन भएको थियो । राम्रो जनशक्ति हुँदाहुँदै पनि ‘पर्दा’ले लामो यात्रा तय गर्न सकेन । यो पत्रिकामाा नवीन सुब्बा, राजेन्द्र शलभ, रमण घिमिरे, प्रदीप भट्टराई, सरोज खनाललगायत रुपमा काम गर्थे भने सुनील पोखरेल स्तम्भ लेख्थे । 

‘कलाकार आवाज’ पनि ०४० को दशकको सेरोफेरोमा प्रकाशन भएको अर्को सिने पत्रिका थियो । कलाकार सुवास गजुरेलले यसमा लगानी गरेका थिए । जहिले पैसा हुन्छ त्यही समय निस्किने यो सिने पत्रिका पनि सधैँका लागि बन्द हुन पुग्यो । 

चलचित्रका गतिविधिलाई समेटेर अर्को रङ्ग पत्रिका निस्किन्थ्यो, ‘कुमारी’ । पत्रकार नै लगानीकर्ता भएर सुरु गरेको पत्रिका ०५० को दशकमै प्रकाशन भएको थियो । श्रीओम श्रेष्ठ, भरत शाक्य, विमल पाण्डे र राजेश खनालले यो पत्रिका प्रतिव्यक्ति ३०–३० हजार रुपैयाँ लगानी गरेर प्रकाशन सुरु गरेका थिए । यो पत्रिका पनि आठ अङ्क निस्किएपछि बन्द भएको खनाल बताउँछन् । 

सिने पत्रिका ‘स्टारडम’ पनि ०५० को दशकको अन्तिममा बजारमा आएको थियो । राजिव श्रेष्ठले लगानी गरेको ‘स्टारडम’ले पनि लामो समय आफूलाई बजारमा टिकाइरहन सकेन ।

नेपाली रजतपटका गतिविधिलाई मात्रै समेटेर आएको अर्को सिने पत्रिका थियो ‘तरङ्ग’ । प्रदीप भट्टराई सम्पादक रहेको यो पत्रिकाले बजारमा ‘तरङ्ग’ सिर्जना गर्न सकेन । यसमा कसको लगानी थियो, स्पष्ट थिएन । यसले पनि आफूलाई लामो समय प्रतिस्पर्धामा खरो सावित गर्न सकेन । परिणामः बन्द भयो । 

अविनाश श्रेष्ठको लगानी रहेको चलचित्र पत्रिका ‘श्री’ पनि बजारमा थियो । विश्वज्योती हलका मालिक मोहन सर्राफ र विष्णुगोपाल श्रेष्ठको लगानी रहेको यो पत्रिका पनि लामो समय बजारमा टिक्न सकेन । 

‘मनोकामना’ले पनि नेपाली सिने गतिविधिलाई समेट्ने भन्दै ०५० कै दशकमा प्रकाशन आरम्भ गर्यो । लक्ष्मीकिशोर श्रेष्ठले लगानी गरेको यो पत्रिकाले पनि आफूलाई निरन्तरता दिन सकेन । 

पत्रकार राजेन्द्र शलभ वितरणको समस्या र विज्ञापनको अभावका कारण सिने पत्रिकाहरु बन्द हुने गरेको बताउँछन् । “त्यो समय अहिले जस्तो पत्रिकामा ठूलो लगानी कसैले गरेको थिएन । कामना प्रकाशन गृहबाट पछि अरु पनि पत्रिका आएकोले त्यसले भने निरन्तरता पायो,” राजेन्द्र भन्छन्, “व्यक्तिगत तवरमा सानो लगानी गर्नेहरु आफूसँग भएको पैसा सकिएपछि प्रकाशन नै बन्द गर्थे । वितरकले पनि पैसा दिँदैनथे ।”

धेरैजसो चलचित्रले विज्ञापन नै नदिने र दिए पनि विज्ञापनको पैसा नउठ्ने गरेकाले सिने पत्रिकाहरु बन्द हुने गरेको उनी बताउँछन् । सोखका कारण पत्रिका निकाल्ने र रहर पूरा भएपछि बन्द गर्ने गरेको पत्रकार श्रीओम श्रेष्ठ बताउँछन् । “पत्रिका प्रकाशन गरिरहेको टिममा कुरा नमिलेपछि त्यसबाट बाहिरिएर गएकाहरुले पनि त्यस्तै अर्को पत्रिका निकाल्थे,” श्रीओम भन्छन्, “पत्रिका बजारमा नपाइने हुने तर वितरकले प्रकाशकलाई पैसा दिँदैनथे । चलचित्र पत्रिका बन्द हुनुको मुख्य कारण यो पनि हो ।” 

निर्माताहरु आफ्नो चलचित्र प्रदर्शनको पूर्वसन्ध्यामा केही देखिएरै र केही अप्रत्यक्ष रुपमा सिने पत्रिकामा लगानी गर्ने गरेको बताउने श्रीओम आफ्नो तस्बिर र अन्तर्वार्ताका लागि मात्रै पनि पत्रिकामा चलचित्रकर्मीहरुले लगानी गर्ने गरेको सम्झिन्छन् ।   
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, भदौ ३, २०७६  १२:१७
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC