site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
आधी बाटो हिँडेपछि ‘पत्रकार’
Sarbottam CementSarbottam Cement

नरेश फुयाँल


भाग्यको लहरामा लहरी लहरी 
पुगेँ म यस मरुस्थलमा कसरी 
तर खेद छैन तिम्रो आकृति
लेखिएको छ यो हृदयभरि
मेरो प्यारो ओखलढुङ्गा ।

युगकवि सिद्धिचरण श्रेष्ठले ओखलढुङ्गा कविताका यी हरफमार्फत् भन्न खोजेजस्तै जिन्दगीमा कहाँ पुग्ने सपना देखेका रमण घिमिरे कता पुगे ! गायक हुने सपना बोकेका रमण पत्रकार भए । साहित्यप्रति रुचि त थियो, तर साहित्यकार नै बन्ने त छिपछिपे चाहनामात्रै थियो । झापा धुलाबारीमा छिमेकी मानबहादुर खड्काको घरमा खैरो रङको पानासोनिक रेडियो  थियो । त्यहीँ जान्थे उनी गीत सुन्न । राति ९ बजेको अङ्ग्रेजी समाचारपछि हरिश चन्द र एक महिला उद्घोषकले अङ्ग्रेजीमा विदेशमा बस्ने नेपालीहरुका लागि भनेर कार्यक्रम चलाउँथे । कार्यक्रम अङ्ग्रेजीमा चले पनि गीत भने नेपाली बज्थे । त्यो कार्यक्रम सुन्न गाउँभरिका मान्छेको भीड लाग्थ्यो । रमण रेडियोमा सुनेकै भरमा गीत कण्ठ पार्थे । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

रमणको घरमा ०३० सालमा रेडियो आइपुग्यो । बुवा (हरिनारायण उपाध्याय) गाउँपञ्चायतका सचिव थिए । उनले पनि खैरो रङ्कै जापानिज पानासोनिक रेडियो शानका साथ भित्राएका थिए ।  

रेडियोमा नारायण गोपाल, बच्चु कैलाश, अरुणा लामा, भक्तराज आचार्य, प्रेमध्वज प्रधान, तारादेवीका गीत बज्थे । नारायण गोपालको स्वरले रमणको दिमाग झङ्कृत पारेको थियो । 

Global Ime bank

गाउँमा बिहेबटुलो हुन्थ्यो । त्यस्ता कार्यक्रम रमणका लागि गीत गाउने अवसर हुन्थे । नक्सलबाडीबाट ल्याएको माइकमा गीत गाउँथे रमण ।

एसलसीमा अनुत्तीर्ण भए । रवीन शर्माका बुवा (ठाकुरप्रसाद घिमिरे) नाताले रमणका काका पर्थे । प्रधानपञ्च रहेका उनले लगाइदिए मुखियाको जागिर । काकडभिट्टा गाउँपञ्चायतमा दुई वर्ष मुखिया भएर काम गरेका रमण ०३६ मा काठमाडौं छिरे । 

कवि विष्णुविभु घिमिरे रमणका दाइ । भदौको महिना थियो । होटलमा खाना खानुपर्ने । होटलको खानपान चित्त बुझेन, दसैं पनि नजिकै आइसकेको थियो । एक सातामै फर्किए रमण धुलाबारी । 

दसैंपछि रमण पुनः काठमाडौं फर्किए । गायक बन्ने सपना मरेको थिएन । तर सङ्गत भयो अशेष मल्ल, दिनेश अधिकारीलगायतसँग । उनीहरुले खोले सर्वनाम थिएटर । साहित्यकारको सामीप्यमा पुगे । हरेक शुक्रबार पद्मकन्या क्याम्पसमा कविता वाचन हुन्थ्यो । रमण पनि जान्थे । नाटक मञ्चन हुन्थ्यो । अभिनय गर्न थाले रमण । दिनेश अधिकारी उद्घोषण गर्थे । पछि उनी जागिरे भएर हिँडे । उद्घोषण रमणले गर्न थाले । ‘सडकदेखि सडकसम्म’, ‘हामी वसन्त खोजिरहेका छौं’, ‘पर्खाल’लगायतका १० वटा नाटकमा रमणले अभिनय गरे । ‘पर्खाल’मा मुख्य भूमिकामा रहेका रमणको को–एक्ट्रेस थिइन् सपना प्रधान मल्ल (हाल न्यायाधीश) । कुसुम शर्मा, मनु कोइराला, कृष्ण अमात्य, किशोर पहाडी, सुनील पोखरेल, बद्री अधिकारी, ओममणि शर्मा, अशेष मल्ल, गोविन्द सिंह रावतलगायत अभिनय गर्थे । ०३८ देखि ०४१ सालसम्म उनले अभिनय गरे । 

पञ्चायत थियो । राज्य कठोर थियो । नाटकको स्क्रिप्ट अञ्चलाधीश कार्यालयबाट सेन्सर पास गराउनुपथ्र्यो । “सेन्सर गरेको स्क्रिप्टअनुसार कलाकारले नाटक मञ्चन गर्दा डाइलग बोल्छन् कि बोल्दैनन् भनेर अञ्चलाधीशले एक जना कर्मचारी खटाउँथ्यो,” रमण सम्झिन्छन्, “हामी राजनीतिक रुपमा सचेत थियौं । हाम्रो नाटक केही राजनीतिक पनि हुन्थे । त्यसैले दुइटा नाटक मञ्चन भइरहेका बेला अञ्चलाधीश कार्यालयबाट आएको कर्मचारीले बीचमै रोकेका थिए ।”

नाटक छोडेर पत्रकारिता
अशेष मल्लले प्रदीप गिरिका भाइ शेखरलाई भन्दिए । शेखरले गिरिले पुष्प थपलियाको ‘जनहित’ पाक्षिकमा जागिर लगाइदिए । तलब आउँछ भनेर रमणले काम सुरु गरे । तर विज्ञापनको मौसममा मात्रै पत्रिका प्रकाशन हुने रहेछ । ‘टोकन मनी’जस्तो केही पैसा पाए पनि त्यो काठमाडौं बसाइका लागि पर्याप्त थिएन । 

पुष्पले रमणलाई भने, “तपाईं घर जाँदै हुनुहुन्छ । केही समय लिएर ग्राहक बनाएर आउनूस् ।” भनेको मान्नैपर्‍यो । झापादेखि धरानसम्म आएर २५ जना ग्राहक बनाए । पैसा लिएर आए । पाक्षिक भनेको पत्रिका तीन महिनामा पनि निस्कँदैनथ्यो । पछि घर जाँदा खोई त तेरो पत्रिका आएन त भन्थे । रमण लाजले पानीपानी हुँदै भन्थे, “हो र मैले नै त्यो पत्रिका छोडी पो सकेँ ।” 

महिना मरेपछि तलब आउँछ भनेर काम सुरु गरेका उनले ‘जनहित’ पाक्षिक छोडे । सोमनाथ घिमिरेको ‘युगसंवाद’मा पुगे । त्यहाँ पनि लामो समय बस्न सकेनन् । तर त्यसमा ‘बिम्ब प्रतिबिम्ब’ नामक कोलम लेख्थे । तर यो कोलम उनले ‘जनहित’मा जानुअघि नै सुरु गरिसकेका थिए । 

पदम ठकुराठी ‘साप्ताहिक मञ्च’काे सम्पादक थिए । निकै लोकप्रिय पत्रिका थियो ‘साप्ताहिक मञ्च’ । ‘साप्ताहिक मञ्च’ले उनलाई बोलायाे । रमणले अशेष मल्लसँग सल्लाह गरे । अशेषले जाऊ भने । रमणले लेख्न थाले  ‘साप्ताहिक मञ्च’ मा । 

४५० रुपैयाँ मासिक तलब थियो । रमणले पूर्ण व्यावसायिक पत्रकारिता सुरु गरेको यही पत्रिका थियो । ‘साप्ताहिक मञ्च’मा कोलम लेख्न थालेपछि उनी पत्रकारका रुपमा स्थापित भए । 

पत्रकार जनार्दन आचार्यले रमणलाई भने, “एउटा कला पत्रिका निकालौं । तयारी गर्नुस् । ‘रुपरङ्ग’ प्रकाशन भयो । यो पत्रिका तीन वर्ष चल्यो ।’’ 

‘साप्ताहिक मञ्च’ टुक्रियो । हरिहर विरहीले ‘विमर्श’ सुरु गरे । त्यसमै गए रमण पनि । ‘विमर्श’मा दुई वर्ष काम गरेपछि  रमण पुगे ‘उर्वशी’ । लगानी गरेका थिए उद्योगी वसन्त चौधरीले । 

“अहिलेको जस्तो अवस्था थिएन । कलाकार बोलाएपछि सहजै उपलब्ध हुन्थे,” रमण सुनाउँछन्, “हामी त्यो बेलाका सुपर स्टारहरु कृष्टि केसी, भुवन केसीहरुलाई विभिन्न ठाउँमा लगेर फोटो सेसन गराउँथ्यौं ।”
‘उर्वशी’ तीन वर्षपछि बन्द भयो ।

‘उर्वशी’ पछि ‘सत्ता’ प्रकाशन गर्ने भए वसन्तले । त्यसमै काम थाले रमणले । यो पनि कला–साहित्यसँगै सम्बन्धित थियो । पछि ‘सत्ता’ अङ्ग्रेजी ‘इन्डिपेन्डेन्ट’मा रुपान्तरण भयो । रमणले छोडे । 

‘सत्ता’ पछि रमण पुगे चौधरीकै साहित्य–कला मन्दिरमा । पत्रिकामा कोलमहरु लेखिरहन्थे । तर ‘इनहाउस’ काम गरेका थिएनन् । 

एक दिन पत्रकार विजयकुमार पाण्डेले पेजरमा म्यासेज पठाए, “अर्जेन्ट छ, भेट्न आउनू ।” 

कान्तिपुर पब्लिकेसन्सले ‘नेपाल’ म्यागजिन निकाल्ने तयारी गरेको रहेछ । सम्पादक हुँदै थिए, विजयकुमार । उनले भने, “सँगै काम गरौं । कला–साहित्यको पाटो हेरिदिनुपर्‍यो ।”

रमणले भने, “कला–साहित्य मन्दिर छोड्न मिल्दैन । पार्टटाइम हो भने गर्छु ।”

विजयकुमारले भने, “मिल्दैन ।”

पहिलो अङ्क निस्कियो । 

दोस्रो अङ्कमै विजयकुमारले बोलाएर फेरि काम गर्न भने । रमणले पुरानै सर्त राखे । विजयकुमारले सर्त माने । दोस्रो अङ्कबाट ‘नेपाल’मा काम गरेका रमणले गत मङ्सिरमा राजीनामा दिए । 

ती अम्बर गुरुङ र रमण  
रमणको सम्बन्ध अम्बर गुरुङसँग खुबै राम्रो थियो, पारिवारिकजस्तै । सङ्गीत नाट्य प्रतिष्ठानमा अम्बर हुँदा हरेक दिनजस्तो रमण पुग्थे । रमण र अम्बर लामो समय गफिन्थे । घटना–परिघटना र समाचारका लागि मात्रै होइन । दुःख–सुखका कुरा पनि साट्थे । 

कार्यालयमात्रै होइन, रमण उनको घरमै पनि पुग्थे । “एक दिन म ज्ञानेश्वरस्थित अम्बर दाइको घरमा पुगेँ । उहाँले त्यसदिन मलमलले बेरेको बही खाता खोल्नुभयो । त्यसमा एकातिर गीत लेखिएको थियो, अर्कोतिर नोटेसन,” रमण सम्झिन्छन्, “उहाँले त्यसदिन मलाई १५ वटा नयाँ गीत सुनाउनुभयो ।” 

रमणलाई नसुनाएका र नभनेका अम्बरका कुनै त्यस्ता प्रसङ्ग छैन होला जुन अम्बरसँगै निष्प्राण भए । कति त रमणले आफ्नो पुस्तकमा पनि उल्लेख गरेका छन्, अम्बरसँगका रङ्गीन सम्बन्धहरु । 

ज्ञानेन्द्र शाहले राज्यसत्ता हातमा लिए । राजनीतिक समाचार प्रकाशन–प्रसारणमा कडाइ भयो । ‘नेपाल’ म्यागजिनमा हरेक साता एउटा राजनीतिक अन्तरवार्ता छापिन्थ्यो । तर त्यो सम्भव भएन । तर अन्तरवार्ता त चाहियो । सम्पादक सुधीर शर्माले भने– एक जना अग्रज कलाकारको अन्तरवार्ता गनुपर्‍यो । कसको गर्ने ?

रमणको दिमागमा झट्ट नाम आयो– अम्बर गुरुङ । सुधीरले ‘हुन्छ’ भने । अम्बरको अन्तरवार्ता लिन रमणलाई के थियो र ! 

अम्बरको घर पुगे रमण । अम्बर हरेक दिन बिहान ६–८ बजेसम्म रियाज गर्थे । भर्खर रियाज सकेर बसेका रहेछन् । 

अम्बरले भने ओहो ! तपाईं कताबाट आउनुभयो ? 

रमणले भने, तपाईंको अन्तरवार्ता लिन आको । 

अम्बरः तपाईंसँग अन्तरवार्ता गर्न के भयो र ! गरौं । 

अन्तरवार्ता सुरु गर्नुअघि अम्बरले एउटा किस्सा सुनाए– 

“पत्रकार पनि अनौठा हुन्छन् भाइ ।”

“सङ्गीतकार, गीतकार पनि अनौठा हुन्छन् नि दाइ ।”

“हैन एकजना बहिनी आएकी थिइन् । त्यस्तै १९/२० कि थिइन् होला । तपाईंको अन्तरवार्ता लिन आको भनिन् । मैले ‘हुन्छ’ प्रश्न गर्नुस्, म उत्तर दिन्छु भनेँ । उनले प्रश्न गरिन्– तपाईंको पहिलो लोकप्रिय गीत कुन हो ? म स्तब्ध भएँ । अनि मैले भनेँ– बहिनी तपाईं यो पत्ता लगाउनुस् अनि मेरो अन्तरवार्ता लिन आउनू । यस्ता पनि पत्रकार हुन्छन् !” 
“दाइ गायक पनि त बेसुरा छन् नि !”

पपगायन खासै मन नपराउने अम्बरले भने, “पपगायक अलि बेसुरा हुन्छन् ।” 

त्यो अन्तरवार्तामा रमणले नारायण गोपालसँगको प्रसङ्ग उठाए । नारायण गोपालले रमणसँग अनौपचारिक कुराकानीका क्रममा भनेका थिए– अम्बर गुरुङ राम्राराम्रा सङ्गीत बिरालाले गुहु लुकाएझैं लुकाउँछ । एकदम राम्रो सङ्गीत गर्ने मान्छे हो, तर अरुलाई दिँदैदिँदैन । मलाई त दिँदैन भने अरुलाई के दिन्छ ! 

रमणले नारायण गोपालले लगाएको आरोप अम्बरलाई सुनाइदिए । र सोधे– किन आफ्नो राम्रा सङ्गीत अरुलाई नदिएको ? 

अम्बरले भने, “नारायण गोपालजस्ता हजारौं गायक छन् नेपालमा । नारायण गोपालमात्रै एउटै गायक होइन । नारायण गोपाललाई मात्रै म राम्रो गायक मान्दिनँ । हामीले खोज्न नसकेको मात्रै हो ।” 

हेडलाइन नै यही राखेर ‘नेपाल’ले अम्बरको अन्तरवार्ता छाप्यो । सयौं पाठक प्रतिक्रिया आए । कतिले अम्बर गुरुङ आफूलाई मात्रै महान् ठान्ने ‘नौ लाख तारा...’बाहेक उसको के छ र ? दम्भी सङ्गीतकार । ‘कहिले लहर कहिले तरङ्ग...’ नारायण गोपाललाई गाउन दिएको भए कति राम्रो हुन्थ्यो भनेर गाली गरेर  प्रतिक्रिया आए । त्यो पनि ‘नेपाल’ले छाप्यो । 

अम्बर गुरुङ रमणसँग रिसाए । मुुखैले गाली त उनले गरेनन् । तर राम्रो ‘रेस्पोन्स’ गर्न छाडे । 

जब नेपाल म्युजिक स्कुल खुल्यो । त्यसमा अम्बर निर्देशक भएर गए । त्यो बेला रमणले भने, “दाइ तपाईं मसँग रिसाउनुभयो । पत्रिकामा छापिएको कुरालाई मनमा नराख्नुस् । मलाई तपाईंले सम्पादक ठान्नुभयो होला । तर म सम्पादक होइन ।

सबै कुरा मेरो हातमा हुँदैन । नछाप भनेका कुरा पनि कहिलेकाहीँ छापिदिन्छन् ।” 

चिसिएको सम्बन्धमा केही सुधार आयो । 

सङ्गीत नाट्य प्रतिस्ठानका कुलपति भएका बेला सुगरका बिरामी अम्बर सिकिस्तै भएछन् । रमणलाई कसैले फोन गरेर भने, “अमर दाइ सिकिस्त भएर नर्भिक ल्याउने तयारी भइरहेको छ । तपाईंले भन्दिनुपर्‍यो ।”

रमणले नर्भिकमा डा. भरत रावतलाई भनेर उपचारको चाँजोपाँजो मिलाइदिए । समयमै उपचार भयो । त्यसपछि रमण र अम्बरको सम्बन्ध पुरानै अवस्थामा फर्कियो ।  

नारायण गोपालसँगको किस्सा
रेडियोमा सुन्दा रमण नारायण गोपालका फ्यान थिए । औधी मन पर्ने उनका गीत । मन पर्ने गायकसँग भेट्ने लोभ त्यही बेलादेखि पलाएको थियो । 

तर काठमाडौंको साथीसङ्गातीले हिँड्ने बाटो मोडियो । गायक हुने सपना छोडियो । अभिनय हुँदै कलम समाए । तर पनि देशकै नामी गायक भेट्ने रहर मरेको थिएन । ०४१ मा बुलु मुकारुङले पहिलोपटक  नारायण गोपालसँग भेटाए रमणलाई । अनौपचारिक गफगाफ भयो । 

भेटघाट बाक्लियो । घरमा गइहन्थे रमण । घरमै हुन्थे नारायण गोपाल । रसिला मान्छे उनलाई ‘जोक्स’ सुनाइरहन्थे । रमाइला कुरा गरिरहन्थे । एक दिन नारायण गोपालले रमणलाई रियल किस्सा सुनाए । त्यही किस्सा अहिले रमणले हामीलाई सुनाए, “एक जना नायक फिल्म बनाउँदैछु भनेर नारायण गोपालकोमा पुगेछन् । नेपाल बैङ्कबाट लोन लिएर फिल्म बनाउँदै थिए ती नायक । उनले कस्तो फिल्म बनाउने, विषय के हो, पृष्ठभूमि के हो, कस्तो गीत चाहिने हो ? भनेर सोधेछन् । सबै कुरा सकिएपछि नारायण गोपालले पारिश्रमिकको कुरा गरेछन् । पारिश्रमिकको कुरा गरेपछि ती नायकले भनेछन्– दाइ बैङ्कबाट लोन लिएर बनाउन लागेको पारिश्रमिक त दिन सक्दिनँ । मलाई सहयोग गरिदिनुपर्‍यो । पछि चलचित्रले कमाइ ग¥यो भने दिन्छु । नारायण गोपालले भनेछन्– हेर्नुस् भाइ तपाईंको आवाज मैले सुनेँ । तपाईंको आवाज सुनेपछि मलाई के लाग्यो भने, त्यसमा मेरो स्वर सुट हुँदैन । त्यसैले शिवशङ्करलाई गाउन लगाउनूस् । शिवशङ्कर राम्रो सङ्गीत गर्ने, तर स्वर राम्रो नभएका व्यक्ति थिए ।’’ (नायक र चलचित्रको नाम रमणले भन्न चाहेनन् ।)

‘रुपरङ्ग’ पत्रिकाका लागि रमण मीन बज्राचार्यलाई लिएर अन्तरवार्ता लिन नारायण गोपालको घर पुगे । ‘साप्ताहिक मञ्च’मा हरिहर विरहीले अन्तरवार्ता लिएको दुई सातामात्रै भएको थियो । त्यसैले उनले रमणलाई भने, “अन्तरवार्ता भर्खर ‘साप्ताहिक मञ्च’लाई दिएको, एक–दुई महिनापछि गरौंला । तर म तपाईंलाई अन्तरवार्ता दिन्छु ।” 

अन्तरवार्ता त त्यो बेला रमणले लिन पाएनन् । तर तस्बिर भने खिचे । “त्यो दिन उहाँले फोटो सेसन भने गर्नुभयो । पोजपोजको फोटो हामीले खिचायौं । आँगनमा, दलानमा, चौरमा, बार्दलीमा, कोठामा, हार्मोनियम बजाउँदै, हातमा चुरोट लिन लगाएर उहाँको फोटो खिच्यौं,” रमण नोस्टाल्जिक हुन्छन्, “अहिले जति पनि उहाँका रङ्गीन र राम्रा तस्बिर छन् ती सबै हामीले त्यो दिन गरेको फोटो सेसनका तस्बिर हुन् । त्यो नै उहाँको अन्तिम फोटो सेसन हुन पुग्यो ।” 

नारायण गोपालसँग थुप्रै अनौपचारिक भेटघाट र गफगाफ भए पनि उनीसँग अन्तरवार्ता लिने मौका भने रमणलाई कहिल्यै जुरेन ।    

भुवन केसी र टोलमा इज्जत
रमणको सम्झनाको तरेलीमा अनगिन्ती यादहरु कुँडुलो परेर बसेका छन् । कति राम्रा, कति नराम्रा । कति भन्न मिल्ने त कति नभन्दै राम्रो हुने । 

भुवन केसीसँगको प्रसङ्ग सुनाउँछन् रमण । रमणलाई साँच्चै हिरो जस्तो भुवन केसीमात्रै लाग्थ्यो । चक्लेटी लुक्स । सधैं चिटिक्क परेर हिँड्ने । आफ्नै गाडी त्यो पनि फेरेर चढ्ने । बागबजारको महङ्गा सैलुनमा कपाल काट्ने । स्टारडम राख्न सक्ने हिरो भुवनमात्रै हुन् जस्तो लाग्थ्यो । 

विषय के थियो ? रमणको सम्झनाको तरेलीबाट पाखा लागिसक्यो । तर घटना भने आलै छ । भुवनविरुद्ध पत्रकार सम्मेलन भएको थियो । पत्रिकाले समाचार लेखेछ । भुवनलाई पर्‍यो आपत् । खण्डन कसरी गर्ने ? 

शान्तिनगरबाट भित्र रमणले घर बनाएर भर्खर सरेका थिए । बाटो बनेकै थिएन (०४९) । हिलैहिलो थियो । बीच बाटैमा गाडी छोडेर उनी पाइन्ट सुर्केर हिँडे । “भुवन केसीलाई त्यो बेला सबैले चिन्थे । भुवन कसकोमा आयो भनेर सबैले हेरे । भुवन मेरोमा आए । तीन–चार कप चिया खाएर गफ गर्‍र्यौं,” रमण भन्छन्, “बागबजारमा पत्रकार सम्मेलन गर्ने कुरा भयो । भुवनलाई छोड्न म उनीसँगै गाडी छोडेको ठाउँसम्म फर्किएँ । भुवनसँग मलाई देखेपछि त्यो टोलका मान्छेले चर्चित हिरोसँग यस्तो राम्रो सम्बन्ध भएको मान्छे पो रहेछ यो भनेर त्यो टोलमा मलाई सबैले चिने ।”

त्यो पत्रकार सम्मेलनमा रमणले भुवनको पक्षमा बोल्दिए । भुवन सजायको भागी छैनन् भनेर उनले भन्दिए ।  

भुवनलाई अपशब्द प्रयोग गरेको आरोप लागेको थियो । भुवनले त्यो पत्रकार सम्मलेनमा भनेका थिए, “म रिसाएको हो । गाली पनि गरेको हो । तर पत्रिकामा छापिएजस्तो छुद्र शब्द प्रयोग गरेकै छैन ।” 

० ० ०

पत्रकारिता पेशा । कहिले कुनमा कहिले कुनमा ठेगान नै नहुने । प्रायः बिट परिवर्तन भइरहने । तर रमणले त्यो गरेनन् । मात्रै परिस्थिति र समयअनुसार सञ्चारगृहमात्रै परिवर्तन गरिरहे । ‘साप्ताहिक मञ्च’मा काम गर्दाको एउटा काहानी कहे रमणले । कहानीमा जोडिएका थिए– सङ्गीतकार बुलु मुकारुङ । बुलु रेडियो नेपालमा काम गर्थे । कडा मिजास र आक्रोशित स्वाभावका उनले घिमिरे थरका एक सहकर्मीलाई कुटेछन् । ‘सुलसुले’ स्तम्भमा त्यही घटना छापियो । 

कहिले चिनजान नै नभएका बुलु जङ्गिँदै आए । रमणलाई थर्काउन खोजे । रमणको नाम त थिएन । तर कला–साहित्यसँग सम्बन्धित सुलेसुले आयो भने त्यो रमणले नै लेखेको सबैले लख काट्थे । र, हो पनि । रमणले नै लेखेका थिए । 
“तपाईंले कुटेकै हो । के भयो त ? तपाईंको नाम नै भयो । मान्छेले चिने । राम्रै त भयो । कहिलेकाहीँ यस्तो हुन्छ,” रमणले बुुलुलाई थामथुम पारे । 

अप्रिय घटनाबाट भएको चिनजान प्रगाढ मित्रतामा बदलियो । रमणको पहिलो गीत बुलुले नै सङ्गीत गरे । उनकै पहलमा रेडियो नेपालमा रमणको गीत रेकर्ड भयो । त्यसपछि रमणको दोस्रो गीत ‘धन र दौलत...’ मा पनि बुलुले नै सङ्गीत गरे ।

‘सुलसुले’ले गराएको बुलुसँगको भेटपछि गायक बन्ने रमणको सपना पूरा नभए पनि गायनसँगै जोडिने गीतकार बनेर निस्किने अवसर मिल्यो । गीत गाउने धोको पूरा नभए पनि लेख्ने धोको पूरा भयो । 

पत्रकारका रुपमा चिनिसकेका रमणको भेट एकेडेमीमा शम्भूजीत बास्कोटासँग दिनहुँजस्तै हुन्थ्यो । रमणको एउटा गीत शम्भूजीतले ट्युनिङ गरिरहेका थिए । यम बरालले गाउने भएका थिए । 

यमले गीत छोडे । रामकृष्ण ढकालले मुम्बई गएर रेकर्ड गराए । त्यो गीत थियो, ‘रिसाउँदा नि आफ्नै खुसी हुँदा नि आफ्नै...’ । “यो गीतले मलाई गीतकारका रुपमा चिनायो,” रमणको मुहार उज्यालियो । 

रमण पत्रकारसँगै गीतकारका रुपमा स्थापित हुँदै गए । दुई सयभन्दा धेरै गीत रेकर्ड हुँदा दर्जनौं गीत लोकप्रिय हुन पुगे । 

१. आधी बाटो हिँडेपछि...,

२, कहिले तिम्रो पछ्यौरीमा अल्झेँ...,

३, बुढापाका भन्थे...,

लोकप्रिय गीतको सूची पनि लामै छ रमणसँग । 

एकातिर गीतकार, अर्को पेशा पत्रकारिता । सम्बन्ध–सम्पर्क सबैसँग राम्रो हुने नै भयो । त्यसमा पनि मिजासिलो उनको स्वभाव । 

थुप्रै लिजेन्ड गायक–गायिकासँग अन्तरङ्ग कुराकानी गरे । अम्बर गुरुङदेखि अरुणा लामासँग । गफैगफमा रमणले सम्झिए तारादेवीलाई । अन्तरवार्ता लिने भए । समय तय भयो । स्थान रेडियो नेपाल । 

अन्तरवार्ताका लागि डायरीको पानामा तयार प्रश्न सकिए । मस्तिष्कमा रहेका प्रश्न पनि सकिए । तर तारादेवीले बोलेको रेकर्डरमा मुस्किलले दुई–तीन मिनेटमात्रै भयो । “एस, नो मा जवाफ दिने उहाँको बानी थियो । आफैंले उहाँको भाव र विचार बुझेर एस नो लाई डिस्क्रिप्सन गर्नुपथ्र्यो,” रमणले तारादेवीको बोल्ने शैली सुनाए । 

कालजयी गीतका गायक अधिकांश मन्दिरबाट आएको रमणलाई थाहा छ । यसै भन्थे अग्रज गायक उनीसँग । सम्झनाको पोयो फुकाउँछन् रमण र भन्छन्, “उहाँहरु नै भन्नुहुन्थ्यो हामी सबै गायक मन्दिरबाट आएका हौं ।”

नारायण गोपाल सेतो मत्स्येन्द्रनाथमा भजन गाउँथे । नातीकाजी जयबागेश्वरीको मन्दिरमाप अनि फत्तेमान राजभण्डारी पशुपतिनाथ मन्दिरमा भजन गाउँथे भने शिवशङ्कर पनि कालिमाटीको कुनै मन्दिरमा भजन नै गाउँथे । 

० ० ०

जिन्दगीको उकालीओरालीमा सधैं जसमात्रै कहाँ पाइन्छ र ! कहिलेकाहीँ भाग्यमा अपजस पनि आइपुग्छ । यस्तै दुइटा अन्तरवार्ता लिए रमणले । ती अन्तरवार्ताका कारण अन्तरवार्ता दिनेले असहज महसुस गर्नुपर्‍यो । आलोचनाको सिकार हुनुपर्‍यो । यद्यपि, रमणले उनीहरुलाई झुक्याएका थिएनन् । अन्तरवार्ता दिने भनेर सोधेका थिए । लिइसकेपछि छाप्दा फरक पर्दैन नि ? भनेर पनि सोधेका थिए । 

एक जना गायक थिए । असाध्यै सुमधुर थियो उनको स्वर । होटलहोटलमा गाउँथे । भलै उनले स्टुडियोमा गाएनन् । होटलमा भेट हुँदाहुँदै ती गायकसँग राम्रो चिनजान भइसकेको थियो रमणको । एक दिन रमणले भने, “अन्तरवार्ता दिने हो ?” 
ती गायकले भने, “हुन्छ । तपाईंसँग कुरा गर्न के भयो र ?”

ती गायकको स्वर यति राम्रो थियो कि युवतीहरु उनको गायकीबाट प्रभावित भैहाल्थे । गायकीकै कारण थप्रै युवतीसँग उनको सम्पर्क–सम्बन्ध थियो । ‘चेन रिलेसन’मा बस्थे भन्ने रमणलाई थाहा थियो । उनले सोधे, “तपाईंसँग थुप्रै युवती सम्बन्धमा छन् रे ! चेन रिलेसनमा हुनुहुन्छ रे हो ?’’

जसरी निस्फिक्री रमणले प्रश्न गरेका थिए उनले पनि बिनाहिचकिचाहट खुलेर भने ‘हो’ ।

रमणले सोधे, यो लेख्दा केही फरक पर्दैन ?

उनले अनुमति दिए । 

यस्तै अर्को अन्तरवार्ता पनि लिएका थिए रमणले । ती व्यक्ति थिए, नायक । नाम अहिले पनि लुकाउँछन् रमण । तर विषय लुकाउँदैनन् । विपरीत लिङ्गीसँगको सम्बन्ध नै विषय थियो । उनले भनेका थिए, “थुप्रै युवतीसँग रिलेसनमा छु । केही नायिकाहरु पनि मसँग रिलेसनमा छन् ।”

रमणले गायकलाई जस्तै उसैगरी सोधे, “छाप्दा हुन्छ, केही फरक पर्दैन ?”

गायकले जस्तै नायकले पनि भने, “हुन्छ, केही फरक पर्दैन । छाप्दिनूस् ।”  

तर उनीहरुले सोचेजस्तो सामान्य समय र अवस्था थिएन । प्रतिक्रिया नकारात्मक आयो । आलोचना र गालीले उनीहरुको कान पाक्यो । 

त्यसपछि रमणसँग गुनासो गरे, “रमणजी तपाईंले लिएको अन्तरवार्ताले...!”

रमणले भन्दिए, “मैले सोधेकै थिएँ नि, छापौं कि नछापौं भनेर ।”

रमण आफ्नो उमेर र समयको तुलना गर्दै भन्छन्, “सायद आज थियो भने म ती अन्तरवार्ता छाप्दैनथेँ । अहिलेको मेरो स्वभावले त्यो दिँदैन । त्यो बेला अल्लारे उमेर थियो । के सबैभन्दा धेरै बिक्री हुन्छ र चर्चा हुन्छ भन्ने मात्रै ध्यान हुन्थ्यो ।”  

० ० ०

करिष्मा मानन्धरले आफ्नै लगानीमा चलचित्र निर्माण गरेकी थिइन्, ‘बाबुसाहेब’ । प्रिमियर सो गरिन् । प्रिमियरमा रमण पनि गएका थिए । सो सकियो । रमणले छोटो कुरा गरे । करिष्माले भनिन्, “गार्मेन्ट उद्योगबाट आएको मान्छे आज यहाँसम्म आइपुगेँ ।”

यसैलाई आधार बनाएर रमणले समाचार बनाए, ‘नेपाल’का लागि । 

सम्पादक विजयकुमारले भने, “रमणजी करिष्माको लाइफस्टोरी गरौं न ।” 

“गर्ने भए गरौं ।”

विजयकुमार र रमणले करिष्मासँग विस्तृतमा कुरा गरे । करिष्माले गार्मेन्टमा काम गर्दा पाएको दुःख । चलचित्र नगरीमा प्रवेश । चलचित्रमा गर्नुपरेको सङ्घर्ष । प्रकाश थापाले करिष्मालाई चलचित्रमा खेल्नै दिन्न भनेका कुरासम्म समेटिएको स्टोरी गरे । कभरस्टोरी नै भयो । 

त्यसपछि सेलिब्रिटीहरु रमणलाई खोज्दै आफैं आउन थाले स्टोरीका लागि । उद्धव पौडेलको पनि स्टोरी गरे । उद्धवले श्रीमती आफूलाई छोडेर भागेर अमेरिका गएको प्रसङ्ग पनि नढाँटी भनेको रमणले बिर्सिएका छैनन् । 

रामकृष्ण ढकालको पनि त्यस्तै स्टोरी लेखे । जसमा गाडीमा गाउँदै हिँडेको र चितवनमा बदाम बेच्दै हिँडेको प्रसङ्ग समेटियो । पछि विजयकुमारले तिनै स्टोरीका आधारमा रामकृष्ण र करिष्माको टेलिभिजन अन्तरवार्ता गरे । 

कलाकारहरुको मन जिते रमणले । सूचना तोडमोड गर्दैन र अन्टसन्ट लेख्दैन भनेर कलाजगत्मा उनको छवि बन्यो । जसलाई रमणले अहिले पनि टिकाइरहेका छन् । 

“पत्रकारिता गरेर मैले कमाएको यही छविमात्रै हो,” गफको बिट मारे रमणले ।   
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, भदौ २८, २०७६  ०८:४६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
ICACICAC