site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Nabil BankNabil Bank
 राजाले जनताको अधिकार खोस्दा के भयो हालत ?
Sarbottam CementSarbottam Cement

पर्दा बेग्लै झ्याल उही
खोपडी बेग्लै ख्याल उही
जिब्रो बेग्लै र्‍याल उही
छाला बेग्लै स्याल उही
सत्र साल भाग दुई ।

माथिको कवितांशका कवि हुन् अर्जुन पराजुली । २०६२–२०६३ को जनआन्दोलन अघि यो कविता सुनेर मानिसहरु जनआन्दोलन भाग –२ मा जुरुक्क उफ्रन्थे । 

दलहरु घडी हेरेर विभिन्न चोकमा फन्को लगाइरहेको बेलामा अर्जुन पराजुलीका कविता वा कृष्ण पहाडीका भाषण सुन्न मानिसहरुको भीड लागेको हुन्थ्यो । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

जनतालाई कुरा बुझाउन उनीहरुको भूमिका महत्वपूर्ण थियो । तर, जुन आशा र अपेक्षा गरेर लोकतान्त्रिक गणतन्त्रको स्थापना भयो केही नेता र तिनका आसेपासेको भलाइ नै गणतन्त्र हो भन्ने अहिले चरितार्थ गर्न खोजिएको भन्दै आम गुनासो पाइन्छ ।

जनताले पाएको स्वतन्त्रता विभिन्न कानुनको नाममा अपहरण गर्ने प्रयास भइरहेको छ । नातावाद, कृपावाद, भ्रष्टाचारको जालो जताततै छरपष्ट छ । 

Global Ime bank

तर, त्यतिबेला लोकतान्त्रिक गणतन्त्र ल्याउन खटिएका कवि पराजुलीलगायत भने अहिले दृश्यमा छैनन्  । किन ? उनी भन्छन्– कतै नियुक्ति लिने दौड जित्नु पनि छैन र  कसैको चाकडी बजाउनु पनि छैन ।”

तर, गल्ती भयो भने औंला ठड्याउने काम भने उनले विभिन्न माध्यमबाट गरिरहेका छन् । 

प्रस्तुत छ– बाह्रखरीका लेखनाथ अधिकारीसँग उनले गरेको कुराकानीको सम्पादित अंशः  

यहाँहरु २०६२–२०६३को आन्दोलनमा जुन उद्देश्यले लाग्नुभएको थियो त्यो उद्देश्य पूरा भयो जस्तो लाग्छ ? 

सैद्धान्तिक रुपमा धेरै कुरा प्राप्त भए । तर, व्यवहारिक रुपमा प्राप्त हुन सकेका छैनन् । छोटकरीमा भन्नुपर्दा यही हो ।

राजतन्त्र गयो र गणतन्त्र स्थापना भएको छ । हामी गणतन्त्रको लागि लडेका थियौं । चुनाव भयो । सरकार बन्यो । 

संविधान बनेको छ । तर, आर्थिक विकासदेखि अन्य विविध काम अझै हुन सकेनन् । नेताहरुले जनतालाई चित्त बुझ्ने गरी काम गर्न सकेनन् ।

गणतन्त्र भनेको नेताका आसेपासेका लागिजस्तो मात्रै देखियो भन्ने सुनिन्छ । के तपाईँहरु आन्दोलनमा सामेल हुनुभएको यही नातावाद र  कृपावादलाई प्रश्रय दिनका लागि थियो त ?

सिद्धान्तको हिसाबले नातावाद र कृपावादका कुरा थिएनन् । 

तर, व्यवहारमा राम्रा कुराहरुसँगै फोहर पनि आएका छन् ।  सिद्धान्त राम्रोसँग लागु भएन । राम्रो सिद्धान्तमा टाँसिएर फोहर पनि आएको छ । 

तर, हामी आन्दोलनमा लाग्नुको मुख्य एजेन्डा राजतन्त्र फाल्नु थियो, फाल्यौं ।  अरु कसको के उद्देश्य थियो हामीलाई थाहा छैन । कसैको नयाँ सरकार बनेपछि नियुक्ति पाइन्छ भन्ने थियो होला, कसैको प्रधानमन्त्री वा मन्त्री बन्ने थियो होला । 

तर, हाम्रो उद्देश्य भनेको गणतन्त्र ल्याउने र जनताले संविधान ल्याउनुपर्छ भन्ने थियो । त्यो सफल भएको छ । तर, सच्याउनुपर्ने कुरा थुप्रै छन् । 

जनआन्दोलनको उद्देश्य सैद्धान्तिक रुपमा प्राप्त भयो तर व्यवहारमा भएन भन्नुभयो । व्यवहारमा नभएको खबरदारी गर्न नसकेर पनि हो कि  ?
 
नेताहरुको बोलीअनुसार काम नगर्ने चरित्र भएर यस्तो भएको हो  । 

बोली एकथोक र व्यवहार अर्कै उनीहरुले गरिरहेका छन् ।

मानिसमा भएको कमजोरी पनि होला यो । नेताहरुमा बोलीअनुसार व्यवहार नगर्ने कमजोरी देखिएको छ । 

सरकारलाई सच्याउन विपक्षीले पनि आवाज उठाउन नसकेको हो ?

विपक्षीले सशक्त लगाम लगाउन सकेको देखिएन । हुनत जनताले दिएको मत पनि त्यस्तै छ । 

विपक्षी दलभित्रै पनि गुटबन्दी र झगडा छ । ‘भाइ फुटे गवार लुटे’ भनेजस्तो देखिएको छ । 

सत्तापक्षको लगभग दुई तिहाइ बहुमत छ भने विपक्षीको एक तिहाइ जति छ । आफ्नै घरमा झगडा छ । 

त्यसैले विपक्षी दल बाहिर सशक्त रुपमा प्रस्तुत हुन नसकेको जस्तो देखिएको छ । 

अहिले लोकतान्त्रिक गणतन्त्रलाई जसरी चलाउन खोजिएको छ ।  त्यसले जनतामा केही निराशा जस्तो देखिन्छ । बरु पहिलाकै ठीक हो भनेर भ्रम फैलाउने कामसमेत हुन थालेको छ यसलाई के भन्नु हुन्छ ? 

ठीक हो भन्ने त राजाका मान्छे हुन् । सामाजिक सञ्जाल हेर्‍यो भने त राजतन्त्र आउनै लागेको जस्तो देखिन्छ । 

तर, हालै मात्रै पनि चुनाव भएको छ । चुनावले देखायो नि ।

राजाको वकालत गर्नेले कति मत पाए त ? राजा चाहियो भन्नेले कति मत पाए ?  

भर्खरै चुनाव हुँदा १ सय मत पनि नआएको अवस्था देखियो ।

त्यसैले केही राजाका मान्छेले हिजोको व्यवस्था ठीक थियो भन्दैमा निराश हुनुपर्ने अवस्था होइन । 

तर, नेताहरुले आफ्नो व्यवहारमा भने सुधार गर्नु आवश्यक छ ।

गलत काम भइरह्यो भने जनता सधैं विकल्प विहीन भएर रमिते नबन्लान नि फेरि ?

निराश भएर यो व्यवस्थाको विकल्प के ल्याउने त ? पहिला त राजा फाल्ने कुरा थियो फालियो । 

अहिले यो व्यवस्था फालेर के ल्याउने त ? केही पनि विकल्प छैन । 

तर, यही व्यवस्थाभित्रैबाट पुराना र नराम्रा नेतालाई फालेर नयाँ र राम्रा नेता ल्याउनु पर्छ । 

भ्रष्ट र अपराधीलाई जनताले छान्नु भएन । चिया छान्दाखेरी प्वाल परेको जालीबाट छानियो भने गिलासमा चियासँगै छोक्रा पनि आउने भयो । 

त्यसैले चुनावको माध्यमबाट जनताले छोक्रालाई फाल्नुपर्‍यो ।

राम्रोसँग छान्नु पर्यो । नेताहरुलाई सच्याउनुपर्छ । राम्रालाई छान्नुपर्छ । 

मोहम्मद अफताव आलमजस्तालाई छान्नु भएन  । जनता सचेत हुनुपर्छ । 

व्यवस्था नराम्रो होइन । जनताले त्यसरी बुझ्नु जरुरी हुन्छ ।

तर, चुनाव हुँदा पनि घुमिफिरी तिनै मान्छे सत्तामा पुगिरहेका हुन्छन् । त्यसलाई कसरी लिने ?

त्यो जनता सचेत नभएर हो । चुनावमा एक कप चिया वा १ सय रुपैयाँमा बिक्नु भएन । 

राम्रा मान्छे छान्न आफ्नो लोकतान्त्रिक अधिकार प्रयोग गर्नुपर्‍यो ।

जनताले विकल्प खोज्दा यही फ्रेमभित्रबाट खोज्न सक्ने अवस्था छ । 

के चाहिएको हो त्योे यही फ्रेमभित्रबाट ल्याउन सकिन्छ । तर, जनता सचेत भने हुनैपर्छ  । 

सचेत नहुँदाकै परिणाम एउटै अनुहार पटक पटक दोहोरिएका हुन् ।  घर बनाउने ठेकेदार गलत परेर काम नक्कली गर्न सक्छ । तर, घडेरी गलत पर्‍यो भन्न मिल्दैन । 

त्यसैले जनताले व्यवस्थाको विकल्प खोज्ने भन्दा पनि ठेकेदार बदल्ने तर्फ लाग्नुपर्छ  ।   ठेकेदार त्यस्तै पर्न सक्छ ।  नक्कली सामान प्रयोग गर्न सक्छ । 

विश्वमा नै लोकतान्त्रिक गणतन्त्र भन्दा अर्को राम्रो व्यवस्था छैन । घडेरी ठीक छ । घर बनाउनेले नक्कली बनाउन सक्छ । घडेरी बेठीक होइन । 

उसो भए व्यवस्थाकै भविश्य खतरामा पर्‍यो भनेर हौसिनेहरु नहौसिँदा हुन्छ होइन त ? 

भर्खरैको चुनावमा व्यवस्था उल्ट्याउँछु भन्नेको पक्षमा शून्य दशमलब १ प्रतिशत पनि मत आएन । 

त्यसैले यो व्यवस्था उल्टिने कुनै सम्भावना छैन । 

दलभित्र आन्तरिक लोकतन्त्र कमजोर भयो भन्ने कुरा पनि उठिरहेको छ ? कुनै नीति वा कानुन ल्याउनु पर्‍यो भने संसदमा सघन  बहस र छलफल भन्दा पनि केही नेताको कोठे बैठकले तय गर्ने शैलीलाई के भन्नुहुन्छ ? 

त्यो गलत हो । संविधानले जुन काम गर्नका लागि जसलाई जिम्मेवारी दिएको छ, उसैले गर्नुपर्छ  । 

संसद देखाउने मात्रै हुनु हुँदैन । तर, संविधान र कानुनले जसलाई जे गर्ने भनेको छ त्यो त्यसले नगरी अरुले नै गरेको देखिन्छ । 

त्यसो गर्दा व्यवस्थालाई राम्रो गर्दैन । संविधानले भनेअनुसार  जसले जे गर्ने हो त्यो अर्कैले गरेको देखिन्छ । 

त्यस्तो गर्दा व्यवस्थालाई पनि राम्रो गर्दैन । तर अहिले अधिकार एउटालाई दिइएको छ तर काम अर्कैले गरिरहेको देखिन्छ  । 

यस्ता गलत कार्य कसले सच्याउने त ? 

५ वर्षलाई जनताले भोट दिएका हुन् । चित्त नबुझेमा अर्को पटक उनीहरुलाई फाल्नु पर्छ । त्यो काम जनताले गर्ने हो । 

सैद्धान्तिक रुपमा त्यसो भनिए पनि फेरि घुमाइ फिराइ रुम्जाटार भने जस्तो भएको देखिन्छ नि ? 

मैले अघि पनि भने त्यो हाम्रो  कमजोरी हो । ५ वर्ष सम्म काम गरेन भन्ने अनि त्यही मान्छे किन छान्नु ? देश र जनताको लागि राम्रो गरेन भने फाल्नुपर्‍यो । 

लोकतन्त्रको अधिकार प्रयोग गर्नुपर्‍यो । पैसा र चियामा लोभ्याएको भरमा वा गुण्डाले तर्साएको भरमा डराएर उसलाई भोट हाल्नु भएन ।

नागरिक समाजको चाहिँ कुनै भूमिका देखिँदैन । किन यस्तो ?

को नागरिक समाज भन्नुभएको ? हामी जस्तो स्वतन्त्र रुपमा काम गरिरहेका ५ जना नागरिक समाजका व्यक्तिको नाम भन्न सक्नुहुन्छ ? 

सबै दलका कार्यकर्ता छन् । सबै आफूलाई के स्वार्थमा के भन्दा फाइदा हुन्छ त्यसैमा लागेका छन् । कताबाट खान पाइन्छ त्यतै जाने हुन् । 

तर, बोलीको वजनको हिसाबले त दलका कार्यकर्ताले भन्दा तपाईंहरुको कुरा जनताले मन पराउँछन् नि किन चुप लागेर बस्नुभएको ?

हामीले बोलिरहेका छौं । म, कृष्ण पहाडी दाइ, देवेन्द्रराज पाण्डे जस्ता मान्छे पनि बोलिरहेका छौं । 

कविता भन्न बोलाएको बेलामा म गइरहेको छु । हामीले गर्ने के त ? लाखौँ कार्यकर्ता हुनेको त हालत यस्तो छ । 

हामीले जनतालाई पछि लगाएर हिंड्ने काम मात्रै गरेर त भएन ।

राजनीति त दलहरुले नै गर्ने हो । सधैं नागरिक समाजले गरिदिने अनि दलहरुले खाइरहने गरेर मात्रै त भएन ।

तपाईँहरु २०६२–२०६३ को आन्दोलनमा लाग्दा अहिलेको अवस्था बारेमा अनुमान गर्नु भएको थियो ?

अरुको त थाहा छैन तर कृष्ण पहडी दाइ र मैले चाहिँ एउटा सोच बनाएका थियौं ।

हामीले त्यतिबेला राजतन्त्र फाल्न लाग्नुपर्छ त्यो अवस्थामा कि उसले हामीलाई सिध्याउँछ कि चाहिँ हामीले सिध्याउँछौं भनेर लागेका हौं । 

हामी त्यतिबेला लागेको सत्तामा जान वा नियुक्ति खानलाई थिएन । 

हाम्रो मुल उद्देश्य त्यही थियो । अरु किन लागेका थिए त्यो थाहा भएन । 

कति पछि खान पाइन्छ भनेर लागेका पनि होलान् । हामीले ठूलो कुरा राजतन्त्र फाल्नुलाई मानेका थियौं । 

त्यसपछिका कुरा भनेको झिनामसिना ठानेका थियौं । जनताको संविधान बनेको छ । 

अब त्यही संविधानको मियोमा नै सबै बाँधिने हुन् । दाइँमा बाँधिएको गोरुले सिङ यताउता गर्न सक्छ । 

कसैले डोरी छिनाउला । तर, गोरु त्यसैका वरिपरी घुम्नुपर्छ दायाँबायाँ गर्न मिल्दैन । 

त्यो बेला कि हामी रहँदैनौं कि राजतन्त्र रहँदैन भन्ने अठोटले आन्दोलनमा लागिएको हो । 

फालेपछि के गर्ने भन्ने बारेमा हामीले सोचेनौं । 

तपाईँहरु जनअधिकार स्थापनाको लागि भनेर आन्दोलनमा लाग्नुभयो ।  तर, अहिले जनअधिकार खोस्ने गरी धमाधम केही कानुनहरु आउन लागे भनेर आलोचना भइरहेको छ । त्यसलाई कसरी लिनुभएको छ ? 

जनअधिकार कसैले खोसेर खोसिँदैन । पहिला राजाले पनि जनअधिकार खोस्न खोजेका होइनन् ? के भयो हालत ? 

जनताको विरुद्ध जनताको चित्त नबुझ्ने गरी कसैले केही गर्न सक्दैन । 

भोलि सडकछाप हुने मन छ भने र सधैंको राजनीति सक्न खोजेका हुन् भने मात्रै त्यस्तो गर्ने हो । 

बहुमत छ संसदले पास गर्‍यो भने त लागु होला नि त ? 

अहिले ल्याइएका कानुनका बारेमा मैले विस्तृत रुपमा बुझ्न पाएको छैन । 

तर, लोकतान्त्रिक व्यवस्थामा लोकतन्त्रको विरुद्धमा आउने कानुन लागु हुन सक्दैनन् । 

भोलि त्यही जनताको बीचमा जानुपर्छ । 

भोलि जनताले मत त दिँदैनन् । 

त्यसैले आफ्नो राजनीति सधैंका लागि समाप्त गर्ने काम नगर्लान् जस्तो लाग्छ । 

लोकतन्त्रका विरुद्धमा कुनै कुरा टिक्ने सम्भावना हुँदैन । 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, पुस २८, २०७६  ०८:५१
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC