site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विशेष
Nabil BankNabil Bank
स्क्रिप्टमा लगानी भए पो फिल्म राम्रो बन्छ
Sarbottam CementSarbottam Cement

नरेश फुयाँल
नेपाली सिने जगत्मा छोटो समयमै ठूलो सफलता पाउने निर्देशक हुन्– निश्चल बस्नेत । ‘लुट’ र ‘टलकजंग भर्सेस टुल्के’ मात्रै निर्देशन गरे पनि स्थापित निर्देशकभन्दा कम चर्चा छैन उनको । थोरै तर मूलधारभन्दा फरक गरेर आफूलाई स्थापित गरेका निश्चल अहिले ‘लुट–२’ निर्माणको तयारीमा जुटेका छन् । माधव वाग्ले र नरेन्द्र महर्जनले लगानी गर्ने ‘लुट–२’ मा निश्चलले निर्देशन गर्नेछन् । फागुन १३ गते ‘रिलिज डेट’ तोकिसकेका निश्चल अहिले लोकेसन खोजी गरिरहेका छन् । सिनेमा कस्तो बन्दैछ, सिनेमाको मुख्य विषय के हो लगायतका विषयमा केन्द्रित रहेर बस्नेतसँग गरिएको कुराकानी :

‘लुट–२’को तयारी कहाँ पुग्यो ? 
सुटिङका लागि अब एक महिनाभन्दा पनि कम समय छ । सुटिङबारे छलफल भइरहेको छ । लोकेसन खोज्ने काम जारी छ । यो हप्तादेखि अलि बढी तीव्रताका साथ लाग्ने योजना बनाएको छु ।

अहिलेसम्म निश्चित भएका लोकेसन कहाँका हुन् ?
दुई÷तीन वटा छन् । लोकेसन छनोट गर्न हाम्रो समूह कुदिरहेको छ । फोटो यस्तो चाहिन्छ भनेर कुराहरु आइरहेका छन् । हाम्रो चलचित्रमा दुई–तीन वटा स्टन्ट सिन छन् । त्यसका लागि प्राथमिकता दिनु पर्नेछ । त्यसको खोजी भइरहेको छ ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

‘लुट–२’ सिक्वेल हो कि फरक विषय छ ‘लुट’भन्दा ?
सिक्वेल नै हो । ‘लुट’का पात्रहरुमा कस्ता परिवर्तन आएका छन् भनेर यसमा देखाइनेछ । ‘लुट’मा सामजिक, सांस्कृतिक, राजनीतिक विषयमा केन्द्रित भएका थियौं । यसमा पनि त्यही परिवेश नै हुनेछ । समाजभन्दा बाहिर चलचित्र जाँदैन । प्रस्तुति भने पहिलेको भन्दा अलि राम्रो गर्न खोजिरहेका छौं ।

टे«लर हेर्दा त ‘लुट’भन्दा फरक छ जस्तो लाग्दैन त !
पात्रहरु उही भएपछि झट्ट हेर्दा त्यस्तो लाग्छ र त्यो स्वाभाविक पनि हो । उनीहरुले गर्ने व्यवहार कस्तो छ, उनीहरु केमा जोडिएका छन् भन्ने कुरा महत्वपूर्ण हो । उनीहरु बदलाका लागि आतुर छन् । हाकुसँग कसरी बदला लिने भनेर बसिरहेका छन् । अर्को हाकुको समूह छ, जसले देशको विद्यमान राजनीतिक अवस्थाको फाइदा लिइरहेको छ । पहिले पनि उसले फाइदा लिएको हो । उसले हाम्रो सिस्टमका ‘लुपहोल’हरूको फाइदा लिइरहेको हो । अहिले पनि त्यही भइरहेको छ । पहिलेका पात्रहरू ऊसँग बदला लिन सफल हुन्छन् कि हुँदैनन् भन्ने कुरा नै मुख्य हो । सामाजिक, राजनीतिक अवस्था देखाउने तयारी छ ।

Global Ime bank

हाकुको समूहले बैंक लुटेर भागेपछि ‘लुट’ सकिन्छ । ‘लुट–२’ त्यहीँबाट सुरु हुने हो ?
त्यहीँबाट हो । त्यो सन् २०११÷०१२ को समय थियो । समय अघि बढिसक्यो । अहिलेसम्म आइपुग्दा त्यो खालको चरित्रमा रमाउनेले के प्रगति गरे, उनीहरु बाहिर कसरी आए र बाहिर बस्नेले के–के गरिरहेका छन् भन्ने कुराहरु समेटिनेछन् । त्यतिबेलादेखि अहिलेसम्म के गरे भन्दा पनि अहिले के गरिरहेका छन् भन्नेमा केन्द्रित छ ।

‘लुट’ निर्माण गर्दा यसको सिक्वेल पनि बनाउँछु भन्ने सोच्नुभएको थियो ?
जुन हिसाबले चल्यो, त्यति चल्छ भन्नेचाहिँ मैले सोचेको थिइनँ । त्यति धेरै अपेक्षा गरेको पनि थिइनँ । पहिलो चलचित्रले राम्रो सफलता पायो भने पछि यसरी जान सकिन्छ भनेर प्लटचाहिँ मैले त्यतिबेलै बनाएको थिएँ ।

तर, ‘लुट’ सकिएको केही समयपछि बनाइहाल्छु भन्ने चाहिँ थिएन । मलाई अहिले इच्छा लागेर बनाउन लागेको हो । त्यो समयको प्लट अर्कै थियो । रिलिज भएपछि यति धेरै वाहवाही Nistal Basnet (1) finalपायो जबकि म आफैंलाई चित्त बुझेको थिएन । धेरै कमीकमजोरी र ‘लुपहोल’हरू देखेँ । ‘लुट–२’मा दर्शकको अपेक्षा धेरै हुन्छ भनेर पहिलेको प्लट छाडी अर्को कथातिर लागें ।

मलाई कुनै फरक कथा वा ‘फिक्सन स्टोरी’ गरेर हुन्छ भन्ने लागेन । समाजको वास्तविक कथा गर्नुपर्छ भन्ने लागिरहेको थियो । आफूले भोगेका, देखेका घटना नै ल्याउनुपर्छ । मलाई लाग्छ– ‘लुट’ पनि हाम्रो परिवेशभन्दा पर छैन । समाजका राम्रो–नराम्रा पक्षलाई नै सिनेमामा लिन सकियो भने त्यो मन पराइन्छ ।

समाचार पढ्दा भेट्नु भएको बैंक लुटपाटको घटनाले छोएर ‘लुट’ बनाउनुभयो । ‘लुट–२’को कथा पनि समाचारबाटै भेटाउनुभएको हो ?
हो । समाचार पढ्दै जाँदा ‘लुट–२’को पनि प्लट भेटेको हुँ । चलचित्रमा पछि स्पष्टै देखिन्छ । एक–दुई वटा कुरा वास्तविक जीवनबाट प्रभावित भएर गरिएको छ । अहिले सबै भनियो भने पछि चलचित्र नै हेर्न मन नलाग्ला । त्यसैले अहिले सबै कुरा नभनौं ! आशा छ– राम्रै जिच लिएको छु । पहिलोभन्दा राम्रो मान्नुहुनेछ भन्ने आशा छ ।

मूलधारका चलचित्रको ‘ट्रेन्ड’लाई तोडेर नयाँ धार सुरु गर्नुभयो । यो खालको जोखिम उठाउने आँट र सोच कसरी आयो ?
पुरानो ट्रेन्ड भत्काउनु पर्छ भनेर होइन, यस्तो सिनेमा पनि हेर्ने बानी बसाउनु पर्छ भनेर बनाएको चलचित्र थियो ‘लुट’ । आफैं दर्शक भएर बनाएको चलचित्र थियो त्यो । बनिरहेका चलचित्र हेरेर दिक्क लाग्थ्यो । नेपाली चलचित्र हेर्न गयो, उधैं एउटै पारा । हिरोले आमनागरिकलाई प्रतिनिधित्व नै गर्दैनथ्यो । बोलाइ, हिँडाइ, लवाइखवाइ आमजनजीवनसँग मेलै खाँदैनथे ।

म हिन्दी, कोरियन, चाइनिज चलचित्र हेर्थें । नेपाली हेर्नै मन नलाग्ने । लाज लाग्ने । हेरेर गालीबाहेक केही गर्न सकिँदैनथ्यो । १० वर्षपछि नेपाली चलचित्र हेर्दा अब त केही प्रगति भयो कि भनेर जाने दर्शकले अर्को १५ वर्षसम्म हेर्न नजाने अवस्था थियो । युवालक्षित चलचित्र नै बनेनन् । हामीले बोल्ने भाषा र लगाउने लुगा नै हाम्रा थिएनन् । महाभारत र रामायणकालकै कुरा थिए । त्यही भएर हामी नेपाली चलचित्रबाट टाढा–टाढा हुँदै गइरहेका थियौं । यस्तो हुनु हुँदैन, मलाई मन पर्ने सिनेमा म आफैं बनाएर देखाउँछु भन्ने सोचेको थिएँ । त्यही सोचअनुसार नै ‘लुट’ बनेको हो ।

निश्चिलले बनाउने सिनेमा परिवारसँग बसेर हेर्न सकिँदैन भन्ने आरोप पनि लाग्यो । त्यसै हो ?
दिदी–बहिनीसँग त्यति धेरै क्लोज हुनुहुन्न भने केही असहज होला तर दाजुभाइ बसेर हेर्न सकिन्छ । सेन्सरले पनि धेरै काम गरिसकेको थियो । मैले आमालाई हलमा लगेर चलचित्र त देखाएँ तर उहाँसँगै बसेर हेर्न मलाई पनि अप्ठ्यारो लागेर बाहिर निस्किएँ । तर, मैले बनाएकै ‘एडल्ट’ चलचित्र थियो, भाषाका लागि मात्र । मैले ‘एडल्ट सर्टिफिकेट’ मागेको थिएँ । सेन्सर बोर्डमा गएपछि ठूलो लफडा रहेछ ।

कस्तो लफडा ?
नामलाई लिएर, शब्दलाई लिएर पनि विवाद हुँदो रहेछ । ‘गाँजाबाजा’को स्वीकृति लिन जाँदा ‘गाँजा’को चन्द्रबिन्दु हटाउन भनियो । गाँजा शब्द आफैंमा नराम्रो हो भने शब्दकोषबाटै हटाए भो त । चलचित्रमा कसरी प्रस्तुत गरिन्छ भन्ने पो मुख्य विषय हो । ‘द रेप’ नाम राख्न किन दिइयो ? यो त रिलिज पनि भइसक्यो । त्यसो भए गाँजा शब्द बोल्न पनि दिनु भएन । ‘आतंकवादी’ भन्ने चलचित्र किन बन्यो ?

नेपाली सिनेमा किन अपेक्षित चलिरहेका छैनन् ?
नेपालमा स्क्रिप्ट लेखन नै राम्रो छैन । अरुको पनि, मेरो पनि । स्क्रिप्टमा लगानी गर्न सकिरहेका छैनौं । यहाँ व्यावसायिक साहित्यकारहरुलाई सिनेमाको स्क्रिप्ट लेखनतर्फ आकर्षित गर्न सकिएको छैन । एउटा स्क्रिप्ट राइटरलाई एक लाख रुपैयाँ दिएर ओस्कार अवार्ड जित्ने खालको स्क्रिप्ट खोजिरहेका हुन्छौं । राम्रो चिजNistal Basnet (4) finalल्याउन त उसले त्यसमा शोध, अध्ययन गर्नुपर्छ । त्यसका लागि समय चाहिन्छ । समय खर्चिएपछि लगानी बढ्छ । यतातर्फ पनि ध्यान दिनुपर्छ । नेपालका अब्बल साहित्यकारहरुको लेखनमा गहिराइ भेटिन्थ्यो होला, त्यसलाई हामीले धान्न सक्नुपर्छ ।

‘झोला’, ‘मुनामदन’ त राम्रा कृति थिए त ! तिनलाई दर्शकले किन त्यति रुचाएनन् त ?
राम्रो कृतिबाट पनि हामीले राम्रो चलचित्र बनाउन सकेका छैनौं । कृतिलाई चलचित्रमा ढाल्दा चुकेका छौं । यसमा पनि थप व्यावसायिक व्यक्तिको खाँचो छ । हामीमा ‘भिजुअल सेन्स’ क्षमता पनि कमजोर छ ।

समस्या प्रस्तुतिमा पनि छ । लामो कृतिबाट के राख्ने, के निकाल्ने भन्ने हुन्छ । यसमा पनि संवाद लेखक दक्ष र अनुभवी चाहिन्छ । सबै कुरामा पूरै सिनेमाको युनिट खेल्न सकेन भने प्रतिफल राम्रो आउँदैन । कुरा माथिकै आउँछ । स्क्रिप्ट राइटर र उसमा गरिने लगानी नै मुख्य कारक तत्व हो ।

उसो भए नेपाली चलचित्रको भविष्य कस्तो देख्नुहुन्छ ?
यो संसारभर सधैं हुने छलफल हो । फिल्म कल्चर मुख्य विषय हो । चलचित्र हेर्ने कल्चर छ भने जुनसुकै पुस्ताको चलचित्र बने पनि चल्छन्, हेरिन्छन् । चलचित्र बनाएर लगानी डुब्दैन भनेपछि ठूलो बजेटमा राम्रा चलचित्र बन्छन् ।
समाजको वास्तविक कथालाई राम्रोसँग भन्न सकियो भने जुनसुकै समयमा पनि चलचित्र चल्छन् । हामीमा फिल्म कल्चर छैन । मेरो सामान्य हिसाबमा ‘लुट’ एकदेखि डेढ प्रतिशतले हेरेका थिए कि जस्तो लागेको थियो । भारतमा यो प्रतिशत ७० भन्दा माथि छ ।

भनेपछि लगानी मात्रै नेपाली सिनेमाको कमजोरी हो ?
अरु पनि कारण छन् । मैले ‘लुट–२’का लागि स्टन्ट दिने व्यक्ति खोजिरहेको छु । एक्सन गर्न सक्ने व्यक्ति पाउन निकै गाह्रो छ । मैले सोचेको पनि थिइनँ यस्तो अभाव होला भने । एक्सनमा नेपाली सिनेमा जहाँ छ, अब एक लेभल माथि उठ्ने बेला भएको छ । स्क्रिप्टमा दुई–तीन वटा स्टन्ट र एक्सन सिन छन् तर त्यस्तो व्यक्ति भेटिन्छन् कि भेटिँदैनन्, केही थाहा छैन ।

व्यापारिक घरानाले किन नेपाली चलचित्रमा लगानी नगरेका होलान् ?
यो नाम मात्रैको उद्योग हो । वार्षिक करोडौंको कारोबार हुन्छ, हजारौंले रोजगारी पाइरहेका छन्, राज्यलाई चलचित्रकर्मीले राजस्व तिरिरहेका छन् । तर, राज्यले उद्योगको जस्तो व्यवहार कहिल्यै गरेन । यहाँ लगानी डुब्ने सम्भावना ९० प्रतिशत छ । कोही चाउचाउ बेचेर बिनाजोखिम आम्दानी गरिरहेका छन् भने किन आउँछन् लगानी डुबाउन ?

Nistal Basnet (2) final

‘लुट’ले आर्य अनुहारमात्रै चलचित्रका नायक हुने मान्यता भत्काइदियो । ‘लुट–२’ ले कुन धार तोड्छ ?
यो त हेर्ने आँखामा भर पर्छ । मैले मसँगै समाजमा रहेका मेरा साथीहरुको कथा लेखेको हो । नयाँ केही गरेकै होइन । थर र नामले धेरै फरक नपार्ला तर कथाले मागेको व्यक्ति नै सिनेमामा उभिनुपर्छ । दर्शकलाई ढाँटेर बनाइयो भने त्यो राम्रो देखिँदैन । भएको पनि त्यही हो ।
सुब्बनी कान्छी भनेर नाम राखेको हुन्छ तर विपना थापाले अभिनय गरिरहेकी हुन्छिन् । यो माफी माग्नै नसक्ने विषय हो । हामी पछि परिरहेको यस्तै स–साना कारणले हो । केही नयाँ स्टाइल दिने सोचमा छौं । तर, त्यो सम्भावना पनि निकै गाह्रो छ । हाम्रो हालत पतला भइसक्यो । तर, अन्तिम समयसम्म प्रयास गरिरहन्छौं ।

तपाईं निर्देशक कि कलाकार ?
म कलाकार होइन, निर्देशक नै हो । तर, दुई वटा चलचित्र (लुट र टलकजंग भर्सेस टुल्के) निर्देशन गर्दा चार वटामा देखिइसकेको छु । सुरु–सुरुमा मलाई पनि देखिने रहर लाग्थ्यो, अहिले छैन । चलचित्रमा देखिन कलाकारलाई नै छाडिदिनु पर्छ ।

‘लुट–२’मा कलाकार को–को हुनेछन् ?
अधिकांश ‘लुट’कै हुनुहुन्छ । एक्सन गर्न सक्ने व्यक्ति खोजिरहेको छु । दया (दयाहाङ राई) दाइलाई गलफ्रेन्ड पनि खोजिदिनु पर्नेछ, आजसम्म भेटेको छैन ।

तस्बिर: रोजित खड्का

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, असार १९, २०७३  ११:१३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
ICACICAC