site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विशेष
Nabil BankNabil Bank
यसरी उदाइन् मुना
Sarbottam CementSarbottam Cement
Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia
Global Ime bank
१५ अक्टोबर दिउँसो मोबाइलको म्यासेन्जरमा एउटा म्यासेज आयो, “भाइ, सञ्चै हुनुहुन्छ ?”
“ठीकै छ, तपाईंलाई ?” उत्तरमा मैले लेखें ।
“ठीकै छ,” उनले जवाफ दिइन्, “म त रोल्पामा छु नि ।”
“काठमाडौंमा हुँदा पो कहिले पो भेट भएको थियो र !” मैले लेखें ।
“त्यसो नभन्नू न । म काठमाडौं आएपछि भेट्छु जसरी पनि ।”
“हेरौं,” मैले लेखें । 
यो लेखेको ३ दिनपछि गायिका मुना थापा मगरसँग साँझ साढे ६ बजे बागबजारस्थित सम्झना बुढाथोकीको ‘सम्झना बुटिक’मा भेट भयो । म पुग्दा उनी सम्झनासँगै विदेशमा छिट्टै हुने स्टेज शोको ड्रेसका विषयमा कुरा गर्दै थिइन् । 
उनको व्यस्तता सोचिनसक्नु छ !
० ० ० 
भाग्यमा विश्वास राख्ने हो भने छैटीका दिन भाग्यमा भावीले जे लेख्छिन्, त्यही भोग्नुपर्छ मान्छेले । जिन्दगीको बाटोमा सधैं सीधा रेखामात्रै हुँदैनन्, कैयौं बक्ररेखाहरू पनि हुन्छन् । जसलाई नचाहेरै पनि छिचोल्नु पर्दो रहेछ । 
मुनाले जीवनमा सिकेको यो सबैभन्दा ठूलो पाठ हो ।
मुना अहिलेकी सर्वाधिक चल्तीकी लोकदोहोरी गायिका हुन् । लोकदोहोरीको शिखरमा छिन् । लाग्छ, उनी अहिले शिखरमा उभिएर तल हेरिरहेकी छन् । 
तर, यो शिखरसम्म आउन उनले उकालोमा थुप्रै घुम्ती काटेकी छन् । थुप्रै कुना, कुइनेटा र तरेली पार गरेकी छन् । संघर्षको प्रतिफल हो उनको गायकी । संगीतप्रतिको लगाव र झुकावको प्रतिफल हो उनको सफलता । 
० ० ० 
भविष्यलाई लिएर बाल्यकालमै एउटा सपना कोरिएको हुन्छ । त्यही सपनाको बाटो खोज्दै मान्छे जीवनभर हिँडिरहन्छ ।
तर, मुनाले कहिल्यै ठूला सपना देखिनन् । गोरखा मनकामना सिलिङ लामाछापमा जन्मिएकी उनी हजुरबुबा र हजुरआमासँग बस्थिन् । बेंसीमा बस्ने आमा–बुबासँगै कमै भेट हुन्थ्यो । हजुबुवा–आमाले ‘यस्तो बन्नुपर्छ नातिनी’ भनेर भनेनन्, पढ्नुपर्छ मात्रै भने । उनले पनि कुनै महत्वाकांक्षा पालिनन् । बन्धनमुक्त भएर बाँचिन् । गायिका बन्छु भन्ने त कुनै कुनाबाट लागेन ।
स्कुल जान्थिन् । तर, पढ्न खासै जाँगर चल्दैनथ्यो । पढ्न नपरे पनि हुन्थ्यो जस्तो लाग्थ्यो । गीत सुन्न, गाउन र नाच्न भने उनलाई मन लाग्थ्यो । उनी सानो छँदा गाउन भन्दा पनि नाच्न मन पराउँथिन् । 
“कहिलेदेखि गाउन थालेँ, म आफैंलाई थाहा छैन,” भन्छिन्, “मैले थाहा पाउँदादेखि नै म गाउँथें ।”
उनकी फुपू भगवती थापा मगरको निकै राम्रो स्वर थियो । फुपू गीत गाउँथिन् । गाउँभरिमा उनको चर्चा हुन्थ्यो । गाउँमा हुने विभिन्न धार्मिक, सामाजिक तथा सांस्कृतिक कार्यक्रममा उनीसँग दोहोरी गाउन टाढा टाढाबाट पनि मान्छेहरू आउँथे ।
“अहिलेको जस्तो भएको भए शायद उहाँ राम्री गायिका बन्नुहुन्थ्यो होला । तर, उहाँको गायन गाउँमै सीमित भयो,” मुना भन्छिन्, “काठमाडौं गएर गीत रेकर्ड गराउनुपर्छ भन्ने चेतै भएन । त्यसैले उहाँको प्रतिभा नै मरेर गयो ।”
फुपूको संगतले पनि होला, उनलाई गाउन मन लाग्थ्यो । लोकगीत, झ्याउरे तथा लोकदोहोरी गाउँथिन् । 
० ० ० 
उनी त्यो बेला रेडियोमा बज्ने गीत खुब सुन्थिन् । बिमाकुमारी दुराका गीत उनलाई निकै मन पर्थे । बिमाकुमारीका ‘सम्झी फर्क साइलो दाइ, यही आफ्नै घरमा’, ‘ऐलुको गाँजैमा’, ‘सम्झी सम्झी नरोऊ आमा’ मुनालाई मनपर्ने गीत हुन् । धेरैजसो उनकै गीत गुनगुनाउँथिन् मुना ।
त्यो समय गाउँमा रंगीन टेलिभिजन हुँदैनथे । सबैका घरमा ब्ल्याक एन्ड ह्वाइट टेलिभिजनमात्रै हुन्थे । नेपाल टेलिभिजनमा रामप्रसाद खनालले चलाउने लोकदोहोरी कार्यक्रम आउँथ्यो । त्यो भने उनी नछुटाई हेर्थिन् । त्यस्तै गाउन पाए पनि हुन्थ्यो भन्ने लागिरह्न्थ्यो । यसैगरी लाइभ गाउन सकिन्छ कि सकिँदैन भन्ने लाग्थ्यो । त्यो बेलासम्म पनि प्रोफेसनल रूपमै गीत गाउँछु भन्नेचाहिँ सोचेकै थिइनन् ।
तनहुँको सत्र सय भन्ने ठाउँमा हरेक वर्ष एकादशीको ठूलो मेला लाग्थ्यो । त्यहाँ लोकदोहोरी पनि गाउने चलन थियो । प्रतियोगिता नै हुन्थ्यो । पहिलो, द्वितीय भनेर छुट्ट्याउने चलन थियो । मिलेसम्म साथीहरूसँगै मुना पनि त्यहाँ पुग्थिन् । एक वर्ष सिर्जना विरहीलगायतका थुप्रै राष्ट्रिस्तरका कलाकार पनि त्यहाँ पुगेका थिए ।
त्यहाँ मुनाकै साथी मञ्जु थापा र उनका भिनाजु कर्सिङ थापाको टोलीले लोकदाहोरी गाउने कार्यक्रम तय भएको थियो । धेरै टोलीबीच प्रतिस्पर्धा हुन्थ्यो । त्यसैमध्ये मञ्जु र कर्सिङ थापाको टोलीले पनि दर्ता गराएको थियो । 
तर, सोही प्रतियोगिताका लागि अघिल्लो रात तयारी गर्दागर्दै मञ्जुको स्वर सुक्यो । उनी गाउनै नसक्ने भइन् । त्यो प्रतियोगितामा मुना पनि सहभागी थिइन् । कर्सिङले मुनालाई भने, “सालीको पनि स्वर राम्रो छ । तिम्ले लिड गर्नुपर्यो ।” भने । उनले दोहोरीको लिड गरिन् । उनी पहिलो पटक स्टेज उक्लिएको त्यही दिन थियो । र, पहिलो प्रतियोगिता पनि त्यही नै थियो । त्यो वर्ष थियो– ०५८ साल ।
त्यो प्रतियोगितामा सबैले मुनाको स्वरको तारिफ गरे । मुनाले पनि राम्रो गाउन सक्छिन् भनेर गाउँभरि चर्चा भयो । उनलाई पनि त्यसले थप हौस्यायो । त्यही दिनदेखि म पनि लोकदोहारी गाउन सक्छु भन्ने लाग्यो । र, रुचि झांगियो ।
० ० ० 
०५९ मंसिरमा मुनालाई गीत रेकर्ड गराउन भनेर कर्सिङले काठमाडौं ल्याए । राकेश थापा र चन्द्र परियारको ‘मनकामना केबुलकारमा गेट’ भन्ने एल्बममा उनले गीत गाइन् । पुतलीसडकको आरआरसी स्टुडियोमा रेकर्ड भएको त्यो गीत गाउँमा निकै चल्यो । स्थानीय स्तरमा मुनालाई उचाइ दियो । 
पहिलोपटक काठमाडौं आएकी उनी दोभान दोहोरी साँझ पनि गइन् । त्यहाँ उनले राजु परियार, सकुन्तला थापा, बलिसरा थापा, शीला आलेलगायतका कलाकारलाई देखिन् । राष्ट्रिय स्तरमा ख्यातिप्राप्त कलाकार, मान्छेको भीड, त्यसमा पनि आफूले चाहेको दोहोरी गाउन पाउने उनलाई त्यो माहोल निकै मन पर्यो । शीला आले निकै व्यस्त भएकाले उनले त्यति धेरै समय दिन सकिरहेकी थिइनन् । त्यसैले दोभानका सञ्चालक रेशम गुरुङले मुनालाई रोधीमा बस्न आग्रह गरे । तर, गाउँबाट भर्खर आएकी मुनाले त्यो बिरानो ठाउँमा, अपरिचित मान्छेसँग बस्न आँट गरिनन् र फर्किन् गाउँ । 
०६१ फागुनमा भने गाउँकै गणेश गुरुङ (जसलाई मुना दाइ भन्छिन्) पनि दोभान दोहोरी साँझमा काम गर्न आउने भएपछि मुना पनि आइन् । उनले त्यो दोहोरी साँझमा तीन वर्ष काम गरिन् । 
‘दोभान’मा काम गरिरहेकै बेला मुनाले सकुन्तला थापाको ‘जँड्याहा पोइ’ बोलको गीत गाइन्, जुन निकै लोकप्रिय भयो । यसले मुनालाई स्थापित मात्रै गरेन, लोकप्रिय कलाकारका रूपमा पनि उभ्याइदियो । त्यसपछि उनले अहिलेसम्म पछि फर्किएर हेर्नुपरेको छैन । 
“त्यो बेला अहिलेजस्तो सहज थिएन । स्वर राम्रो भए पनि कसैले वास्ता गर्दैैनथे । जो चलेको छ, उसकै पछि लाग्थे । अहिलेजस्तो गीत निकालेर युट्युब र सामाजिक सञ्जालमार्फत स्रोता/दर्शकसम्म पुग्न सक्ने वातावरणै थिएन । त्यसमा पनि गाउँबाट भर्खर काठमाडौं आएका व्यक्तिलाई केही थाहा हुँदैनथ्यो । मलाई पनि त्यस्तै भयो । सबैले स्वर राम्रो छ भन्थे । तर, आफैं गीत निकाल्न सक्ने अवस्था थिएन । अरुको एल्बममा साइड ‘बी’मा केही गीत गाउने अवसर मुस्किलले पाइन्थ्यो । दुई/तीनवटा एल्बममा त गएर गीत गाएँ तर बजारमा आउँदा मेरो स्वर नै सुनिँदैनथ्यो,” मुनाले सम्झिइन्, “थुप्र्रै संघर्ष गरियो, जुन सम्झन पनि मन लाग्दैन । गाउँबाट काठमाडौं आएर एक्लै बस्दा गर्नुपर्ने संघर्षका कथा कति कारुणिक हुन्छन्, त्यो सबैलाई थाहा छ । त्यो मैले पनि भोगें । यो छोटो समयमा मैले भोगेका दुःखका कथा सबै कसरी भन्न सकुँला र ?” 
डन भनिने चक्रे मिलनले खोलेको दोहोरी साँझ ‘रोधी घर’मा पनि मुनाले काम गरिन् । निकै भव्य भौतिक संरचनाका साथ खोलिएको त्यो दोहोरी भने चक्रेको छविकै कारण तीन महिनामा बन्द भयो । ‘रोधी घर’ बन्द भएपछि मुना ललितपुरको ‘रेशम फिरिरी’ दोहोरी साँझमा काम गर्न पुगिन् ।
मुनाले ‘रेशम फिरिरि’मा रामजी खाँड, शिव हमाललाई भेटिन् । उनले खाँड र हमालको ‘देउरालीको भट्टीपसल’ एल्बमको साइड ‘बी’मा ‘रुवायो साराले’ भन्ने गीत गाइन् । यो गीत पनि स्रोता तथा दर्शकले अत्यधिक रुचाइदिए ।
आफ्नो स्वरका दुइटा गीत बजारमा चलेपछि भने मुनालाई आफ्नो छुट्टै एल्बम निकाल्नुपर्छ भन्ने लाग्न थाल्यो । उनी काठमाडौंमा अभ्यस्त हुँदै गइन्, संगीतकर्मीहरूसँगको चिनजान र घुलमिल बढ्दै गयो । उनलाई आँट पलायो । र, निकालिन् पहिलो एल्बम ‘छोरी’ । ५ वटा गीत समावेश भएको उक्त एल्बममा तीनवटा लोकगीत र दुइटा लोकदोहोरी गीत समावेश गरिन् । ०६६ मा निकालिएको यो एल्बम १५ हजार कपी बिक्री भयो । व्यापार औसत भयो ।
मुनाले ‘छोरी’, ‘छोरी भाग–२’, ‘पञ्चे बाजा’, ‘तिमी राम्रो हाँसेर’ र ‘पीरतिमा फेल’ नामक पाँच वटा एल्बम निकालिसकेकी छन् ।
मुनाले अहिलेसम्म करिब चार हजार गीत गाइन् । उनलाई आफ्नै धेरै गीत मन पर्छन् । त्यसमध्ये पनि विशेष मन पर्ने भने ‘चिसो चिसो हावा सरसर’ र ‘ए परदेशी फर्की आऊ’ हो । ‘चिसो चिसो हावा सरसर’ लोकगीत हो ।
उनका धेरै गीत लोकदोहोरी भए पनि उनलाई लोकगीत निकै मन पर्छ । उनका एल्बममा लोकगीत पनि समावेश हुन्छन् । अहिले पनि उनी लोकगीत संकलन गरिरहेकी छन् ।
“गीतको मेलोडी तयार भइसकेको छ,” मुनाले भनिन्, “अब डेढ महिनाजतिमा गीत तयार हुन्छ । नेपाली कला, साहित्य र जीवनशैली बोल्ने गीत तयार गर्दैछु । मेरो आफ्नै शब्द र लयमा हुनेछ ।”
० ० ० 
पहिलो पटक उनी सन् २०१० मा कोरिया गइन् । त्यसयता १५ वटा देश पुगिसकेकी मुनाले अस्ट्रेलिया, जापान, यूके, हङकङ कतै बाँकी राखेकी छैनन् । एउटै देश ५–६ पटक दोहोर्याएकी पनि छन् ।
मैले सोधें, “अहिलेसम्म कतिवटा स्टेज प्रोग्राम गर्नुभयो ? सम्झना छ ?”
उनले भनिन्, “यूके गएका बेला एकपटक डेढ महिना बस्दा २१ वटा स्टेज शो भएका थिए । यति नै भनेर लेखाजोखा गरेकी छैन ।”
स्वदेशका स्टेज शोमा न्यूनतम ५० हजार रुपैयाँ लिने मुना विदेशका कार्यक्रममा डेढ लाखसम्म लिन्छिन् । 
० ० ० 
केही वर्षयता युट्युब हिट बढाउने नाममा भएका उच्छृंखल दृश्य, तस्बिर र शब्द प्रयोगप्रति मुना पनि सन्तुष्ट छैनिन् । लोकदोहोरी गीत प्रतिष्ठानकी केन्द्रीय सदस्यसमेत रहेकी मुनालाई सस्तो प्रचार र लोकप्रियताका लागि गाइने गीतमा सेन्सर गर्नुपर्ने लाग्छ । भन्छिन्, “हुन त अहिलेको समाजमा सेन्सरको कुरा गर्नु आफैंमा राम्रो मानिँदैन होला । तर, गीतका नाममा भएका विकृतिलाई सधैं टुलुटुलु हेरेर बस्न पनि सकिँदैन । त्यसैले शब्दको सेन्सरका लागि एउटा सेन्सर बोर्डको आवश्यकता देखियो ।”
० ० ० 
मुना चलचित्र ‘खुर्पेटो’की नायिकासमेत हुन् । मगर जातिको संस्कृतिलाई आधार बनाएर तयार पारिएको ‘खुर्पेटो’ मा उनी लिड रोलमा देखिँदैछिन् । नेपाली भाषामै तयार पारिएको यो चलचित्रमा मुनाले नायकसँग स्क्रिन सेयर गर्दै रोमान्स गर्नेछिन् ।
“म चलचित्रको नायकसँग लभमा परेकी केटी हुन्छु । विदेश गएको ऊ फर्केर आउँदैन, यस्तै–यस्तै छ । तर, लामो रोल भने छैन । सुरु, बीच र अन्तिममा थोरै रोल छ,” उनले भनिन्, म गीतको म्युजिक भिडियोमा समेत नदेखिने मान्छे । खेल्दिनँ भनेको तर आफ्नै जाति र संस्कृतिका विषयमा बनाएको चलचित्र भएर खेलेकी हुँ ।”
चलचित्र प्रदर्शन हुन बाँकी छ । 
उनी ‘खुर्पेटो’की मात्रै होइन, साजाजिक सञ्जालकी पनि नायिका नै हुन् । ट्वीटर र फेसबुकमा आफ्ना हरेक गतिविधि अपडेट गर्ने मुनाका असंख्य फ्यान फलोअर छन् । उनका फेसबुक र ट्वीटर दुवै एकाउन्ट भेरिफाइड छन् । उनी सम्भवतः फेसबुक र ट्वीटर दुवै एकाउन्ट भेरिफाइड हुने पहिलो लोकदोहोरी कलाकार हुन् । उनको फेसबुक पेज १७ लाख ३२ हजारले फलो गर्छन् ।
तस्बिरः मुनाको फेसबुकबाट
 
NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, कात्तिक ६, २०७३  ०७:१६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC